NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Valgte å bruke angreretten hos NextGentel da vi så at erfaringene var dårlige. Vi fikk likevell regning på 900 kr. Da vi ringte dem fikk vi først beskjed om at vi ikke hadde returnert utstyret. Da jeg ga klar beskjed om at vi hadde fått bekreftelse fra dem på at de hadde mottatt utstyret, sa de at vi hadde fått regning fordi den var sendt ut samme dag som de mottok utstyret. Da jeg igjen ga beskjed om at vi fikk bekreftelse fra dem flere uker før regningen så kunne de ikke gi meg noe svar, jeg måtte vente til kundeservice tok kontakt neste uke. Blir spennende å se hva de har å si når kundeservice tar kontakt. Aldri, aldri mer nextgentel!
Stadig tekniske problemer, nettet faller ut, 3 ganger i år der nettet har vært ute opptil 2 uker, plus modem/rytter måtte byttes, slik har det vært de siste 3 årene.
De har stadig unnskyldninger når webmail er ferdig migrert så sier de at jeg kan beholde min webmail om jeg sier opp mitt bredbånd så sier de etterpå at det kun er 90 dager men at det skal bli en betalingstjeneste men har ikke noe info om når. Jeg har fiber fra openett og er da ikke avhengig av bredbånd fra Nextgentel men vil gjerne beholde deres webmail men det kan jeg ikke utover 90 dager foreløpig dette er jo kun for at kundene ikke skal forsvinne. Dette minner om en svært dårlig bedriftsledelse som ikke tenker på kundene de prøver å tviholde på kundene for å tjene mest mulig uten å gi noe tilbake.
Utmerket service. God og stabil linje. Sjelden eller aldri feil på linjen. Konkurransedyktige priser.
Periodevis fraværende internet i en måned. Overhodet ingen seriøs oppfølging. Man later som om man skal hjelpe, men gjør ingenting.
Forferdelig. Synes de burde gå konkurs siden de ikke leverer produktet de garanterer
Nettet faller ut hele tiden, TV signaler også. Ruteren virker bare i to rom til tross for at hele leiligheten bare er 55 kvm.