NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Svært ustabilt nett som bryter flere ganger i uken. Kundeservice er vanskelig å nå og følger ikke opp garanti om utbedring. likevel blir man fakturert for varen man ikke ikke mottar mens nettet er nede. Nettrøbbelet strekker seg over dager, uker og måneder, og når man nok en gang ringer kundeservice kommer de kun med ulne svar på hvor i feilrettingsprosessen de er. NextGentel leverer elendig kundeservice og en elendig vare. Men de er gode på fakturering... der følger de opp så det holder! Det er INGENTIG bra å si om dette selskapet! Nå bytter vi leverandør!
Hadde en selger på døren som påsto at de leverte det samme som kanal digital til en billigere penge og at det var jo dumt og betale mer for en make være. Jeg så jeg var fornøyd med det jeg hadde og ikke ville bytte. Han ville da komme igjen neste dag. Noe han gjorde. Hvem vil være dum så jeg byttet. Sitter no med ustabil ruter. En dekoder uten mulighet til og gå tilbake til start på et program om du finner noe på tv du vil se. De har heller ikke tilgang til uksprogrammet. Så du kan se tidliger sendte ting. Spare noen hundre lapper men sitter igjen med et tv tilbud som er mange år tilbake i tid. Føler meg lurt/svindlet. Men har lært at det er forskjell på og kjøpe en tjeneste eller være. I følg kjøpsloven gjelder reklamasjonen ifra kontrakt inngåelse ved kjøp av en tjeneste. Så da er det jo lurt av de og vente med og send ut dritten sin til det godt over 14 dager no de gjør så du fysisk ikke for se hva du har kjøpt før angrefristen går ut.
Umulig å få kontakt, og får en kontakt etter en time blir en løyet til. Styr unna, jeg sier opp. Har brukt forskjellige leverandører av bredbånd, på forskjellige plasser. Har mange abonnement gående, er mer problemer med NextGenTel enn de andre tilsaman. Aldri mer NextGenTel.
Etter mange år som fornøyd kunde ringte jeg i 2016 for å bestille et abonnement til. Så, etter å ha hørt AHA-musikk i en time var jeg så sint at jeg bytta leverangør. Sånn behandling finner jeg meg ikke i. Fikk en e-post som bekrefta at kundeforholdet var opphørt. Mer enn to år etter kommer to fakturaer og trussel om inkasso/avstenging. Ringer igjen og der er sannelig samma AHA-musikken enda, men er nå bare skurr, og robotdamen, som forteller igjen at «kundekonsulenten» fortsatt har like mye å gjøre. Hun ber meg gå til «min side». Jeg har ikke vært kunde på flere år. Etter en time uten svar er jeg like forbanna som forrige gang. Firma har null kontroll og null kundeservice. Jeg anbefaler alle å holde seg langt unna dette rotefirmaet!
Siden jeg først fikk bredbåndet har jeg hatt problemer med ruteren, hjelpen fra kundeservice har vært varierende, men for det meste dårlig. Har nå byttet ruter tre ganger, kommer til å skifte leverandør av bredbånd.
Dette er det mest useriøse jeg har vært med på, fikk bindingstid uten at det ble informert om, fikk lavere hastighet en lovet, sitter opptil 1 time uten svar på telefon, må høre Aha’s greatest hit på repeat! Har sagt opp men får fortsatt faktura og når jeg prøver å ringe for å si opp nok en gang er jeg nødt om å lide meg gjennom Morten Harket enda en gang som så mange ganger før! Det er så sinnsykt sjukt at jeg tror snart jeg frivillig legger meg inn på en psykiatrisk avdeling for evaluering av min mentale helse! Jeg blir gal av å måtte bruke energi å penger på dette latterlig dårlig internettet som jeg allerede har sagt opp 2 ganger! Jeg ber til alle høyere makter som jeg er helt åpenbart ikke tror på om at den eller de som driver dette firmaet går så inni he#%&te konkurs at de ikke får startet et firma før i år 3037
Selger lovte at det er ingen bindingstid, og at det er bare en fast pris. Men når jeg mottar faktura med ruterleie som de har lagt på toppen av det original pris. Fikk jeg beskjed at du har takket ja til tilbudet og det er for sent, jeg prøvd å forklare at jeg har spurt selgeren direkte om det og han svarte det er bare en fast pris og ingen ekstra kostnader. Når prøver å avbestille tjenesten. Da få jeg også beskjed at det er 1års bindingstid.