NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Aldri mer nextgentel, aldri mer igjen. Jeg har betalt for en tjeneste som funker nesten aldri... Det siste året har jeg tatt kontakt med dem flere ganger ....kun stress og penger borte...
Alt er dårlig, har mistet internettet før også flere ganger! anbefaler IKKE dette selskapet!! ingenting funker, skal bytte til noe som faktisk funker!
Forfeldelig service, ingen som vet hva de driver med, studentbo som fikk wifi 1 måned på etterskudd etter 20 tlf samtaler. Samlet kostnad på omlag 4000kr for mobilnettbruk, da skolen startet
Vi har Bredbånd 30 og får stort sett levert kapasitet som lovet. Husk at når du sjekker hastigheten med ulike tester på internett så skal du være tilkoblet linjen. Tester du med wifi f.eks. på en bærbar så blir resultatet lavere. Det er sjelden jeg skriver omtaler, men på denne siden får NextGenTel så mye pepper at jeg syntes det var på sin plass å nyansere litt. ;-) Vi har ved et par anledninger opp gjennom årene hatt trøbbel med ruter. Rutere blir også utdaterte. Da har NextGenTel sendt oss en ny og oppdatert modell. Jeg har bare opplevd hyggelig hjelp på telefon for å få nett og wifi til å fungere. Grunnen til at jeg gir 4 stjerner av 5 er at jeg skulle ønske de kunne tilby oss høyere hastigheter enn 30.
Viktigste er god og rask hjelp da du trenger det. Man får tilbudet ved avtalen. Jeg er kjempe fornøyd med deres jobb!
Nextgentel har ikke klart å finne ut hvorfor jeg ikke har internett på 4 mnd. Stadig vekk en ny forklaring, stadig ingen internettilgang.
Aldri vært fornøyd... Hvis noen er på youtube er det umulig for oss andre å være på.