NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det er svindel. Dyrere regninger enn det man skal ha. De er dårlige å kommunisere med og er kranglete. Tok opptil over 2 mnd før de satte opp nettet hos meg. Bestilte fra en annen leverandør og sa fra meg NextGenTel. Men tror du f#%n ikke de da avsluttet mitt nye nett og dro det over til seg. Nå vil jeg bort derifra men det går ikke da de ikke vil slippe linjen tilbake til min forrige leverandør. Jeg gir opp! :(
Vi har ingen sjanse til å få nytt bredbånd i huset, men jeg skulle virkelig ønske jeg kunne slutte å gi dette selskapet penger med en gang. Opplastningshastigheten er 5% så rask som vi betaler for, vi får ingen kontakt med kundeservice uten å sitte timevis i kø. Hadde byttet til Altibox med en gang hvis jeg hadde sjansen.
Linjen fra NextGenTel er god og stabil, bedre enn forrige leverandør. Minus er rotete kundeservice og min-side innlogging. Modemene er billig og bra. Billigere enn feks. Telenor. Anbefales:)
Ikke kjøp nextgentel! For det første er routerne de selger forferdelige, og visst du kjøper en ny som ikke er fra ngt må du bruke 2 routere (ikke vet jeg hvorfor). For det andre går hastigheten på nettet opp og ned hele tiden uansett om du bare ser på nettavisen eller spiller clash of clans. For det tredje er kundeservicen uerfaren og kan ikke hjelpe deg på stedet. Du ender opp med å vente på 10 andre medarbeidere som skal hjelpe deg med å resete en router som ikke funker... Det var det jeg ville si! Ha en god dag videre!
Vurderer du Nextgentel? Forbered deg på timesvis i telefonkø hvor du settes over fra leveranseavdeling, abonnementsavdeling, linjeavdeling, etc. hvor de alle er hyggelige og greie men klarer ikke å fikse problemet. Og når du kommer til et nek som sier han klarer å ordne opp, ikke ta det for god fisk, for han sender en melding inn i det kafkaeske systemet som etter noen måneder kanskje vil sperre linjen din, bestille en montør du ikke trenger, og annet gøy. Jeg har kastet bort mange arbeidsdager i forsøk på å få et enkelt fiberabonnement i orden.
Har hatt trøbbel med nettet siden september. Det har vært tregt samt falt helt ut i visse perioder og sånn kan mann ikke ha det når det er studenter som er helt avhengig av nettet i sitt skolearbeide. Extendere har blitt fakturert uten å ha blitt levert men ikke kreditert. Etter flere påminnelser og reklamasjonsbrev, som ikke har besvart, har de dratt av beløpet mot mars måned leie. Korrekt skal være mot den faktura som avses. I går stengte de av nettet på grunn av at fakturaen med extenderen ikke var betalt. Mars måneds leie er uaktuell om nettet ikke åpnes. Har vært i kontakt med Kundeservice utallige ganger men uten resultat. Det virker som Kundeservice ikke besitter den logiske kunnskapen som trengs for å løse enkle problem.
Skjønner ikke helt hvorfor vi har nextgentel i huset. Utrolig tregt nedlastningshastighet, rundt 1-3 mgb. Er vel en grunn for at familien kjøper dette her, men det kan ikke være på grunn av hastigheten :(.