NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Var uenig i en faktura, og fikk den kansellert uten noe problemer. Utrolig fornøyd med å måtte slippe å gå gjennom masse diskusjoner ang dette. Super fornøyd.
Dårlig service og arrogante servicemedarbeidere. Snakket med en dame fredag. Lovet utsendelse modem samme dag. Sa i dag at den ikke var sendt og heller ikke KUNNE LOVE AT DEN BLE SENDT I DAG. MED HJEMMESKOLE ER DETTE UNDER ENHVER KRITIKK!
Hei Astri. Vi skal aldri love ruterutsendelse samme dag som du tar kontakt. Om du tar kontakt før 12:00 rekker lageret vårt stort sett å sende samme dag og vi er fornøyd med leveringstiden vår på utstyret vårt. Det hjelper deg dog lite å høre siden vi dessverre i ditt tilfellet ikke rakk å sende ruteren før helgen og jeg har forståelse for frustrasjonen det skapte i en spesiell tid som denne. Jeg håper du for lengst har fått ruteren nå og alt er slik det skal. Hilsen Samuel i NextGenTel
Har hatt bredbånd i en mnd og alt funker bra både TV og nett.
Hyggelig og løsningsorientert kundeservice. Hastighet som utfordring ikke løst men feilmeldt. Tok for lang tid 26 minutter pluss 30 sekunder for å få kontakt.
Opplever at er innafor den hastigheten jeg betaler for, og har aldri opplevd nedetid. Det er også bra at jeg kan kjøpe bare internett og ikke TV/telefoni uten å bli straffet for det slik enkelte andre tilbydere gjør. Dere må selvsagt sørge for å være konkurransedyktige på pris, men det er jo også viktig at tjenesten er stabil, og det syns jeg den har vært hele tiden.
Dårlig forståelse. Viser til personvern når dette gjelder avdød ektefelle. Vurderer sterkt å bytte leverandør.
Hei Vi har rutiner for slike tilfeller for å sikre at personvern blir overholdt og gjør vårt ytterst for å hjelpe på best mulig måte i en slik situasjon. Hvis du fortsatt ikke har fått hjelpen du trenger, kan du sende oss en mail til [email protected] så kan vi hjelpe deg så godt som mulig. Vennlig hilsen Christian NextGenTel
Vanskelig å nå kundeservice, mye surr om bestillinger og ved retur av eldgammel ødelagt ruter.
Hei Kristin Det har vært lite kø hos kundeservice i lang tid hos oss nå, men om du opplever litt kø et sted, er vi tilgjengelig på en rekke andre kanaler som chat, facebook, app og epost. Vi har hatt utfordringer med kommunikasjonen vår rundt retur av utstyr, men har snart klar en ny løsning som skal unngå dette fremover. Vennlig hilsen Christian NextGenTel