NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fornøyd, ingenting å utsette på verken kvalitet eller kundeservice
Nettet ble utsatt på grunn av adresse-feil fra deres side, de "hadde ikke muligheten" å hjelpe, så jeg måtte be de flytte adressen min. Så, de fakturerte meg for to adresser og, så ikke nokk med dem at de gjør feil, de også svindlet meg for to abonnement. Får ikke hjelp hos kundeservice, bare en gjeng studenter som vet mindre enn en seks-åring som har lært seg å bruke google. Selve nettet fungerte og var stabilt, men jeg måtte tross alt vente over en måned lengre enn jeg skulle. 1200kr for 40 mbit i innhastighet er bare latterlig, jeg trudde ikke markedet var så ufordragelig enda, men tydeligvis ifølge NextGenTel.
Hei Hans Hyggelig å høre at nettet fungerte og var stabilt når det først var på plass, men det var dessverre det eneste hyggelige å lese her. Her har det skjed en systemfeil som medførte at vi måtte bestille på nytt - og du i den forbindelse ble fakturert dobbelt opp. Dette er naturligvis noe vi gjør alt for å rette opp i og et eventuelt feilaktig fakturert beløp skal du naturligvis holde igjen. Det koster ikke 1200kr/mnd for 40m/bit. Hilsen Samuel i NextGenTel
Var uenig i en faktura, og fikk den kansellert uten noe problemer. Utrolig fornøyd med å måtte slippe å gå gjennom masse diskusjoner ang dette. Super fornøyd.
Dårlig service og arrogante servicemedarbeidere. Snakket med en dame fredag. Lovet utsendelse modem samme dag. Sa i dag at den ikke var sendt og heller ikke KUNNE LOVE AT DEN BLE SENDT I DAG. MED HJEMMESKOLE ER DETTE UNDER ENHVER KRITIKK!
Hei Astri. Vi skal aldri love ruterutsendelse samme dag som du tar kontakt. Om du tar kontakt før 12:00 rekker lageret vårt stort sett å sende samme dag og vi er fornøyd med leveringstiden vår på utstyret vårt. Det hjelper deg dog lite å høre siden vi dessverre i ditt tilfellet ikke rakk å sende ruteren før helgen og jeg har forståelse for frustrasjonen det skapte i en spesiell tid som denne. Jeg håper du for lengst har fått ruteren nå og alt er slik det skal. Hilsen Samuel i NextGenTel
Har hatt bredbånd i en mnd og alt funker bra både TV og nett.
Hyggelig og løsningsorientert kundeservice. Hastighet som utfordring ikke løst men feilmeldt. Tok for lang tid 26 minutter pluss 30 sekunder for å få kontakt.
Opplever at er innafor den hastigheten jeg betaler for, og har aldri opplevd nedetid. Det er også bra at jeg kan kjøpe bare internett og ikke TV/telefoni uten å bli straffet for det slik enkelte andre tilbydere gjør. Dere må selvsagt sørge for å være konkurransedyktige på pris, men det er jo også viktig at tjenesten er stabil, og det syns jeg den har vært hele tiden.