NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde problemer ved at TV bilde falt ut til stadighet. Etter diverse tester, fikk vi ny dekoder som løste problemet.
Fått beskjed av kundeservice om å ikke returnere modenen. Jeg har deretter fått automatiske meldinger om returnering. Har ringt og gitt beskjed om returnering og kollinummeren: 37*****4. Allikevel har jeg fått gebyr for dette. Dette er uakseptabelt. Jeg har snakket med faktura avdelingen og ser bort i fra regningen, men jeg ønsker skriftlig dokumentasjon av dere.
Jeg ønsker å klage på (anonymisert) fra leverende avdeling. Ufin måte å snakke. Ganske uhøflig. Jeg ventet 6 uker før min bestilling og måtte vente 6 uker igjen i følge han og det passer ikke. Ønsker å klage og jeg kan ikke sitte hjemme uten nett. Dere kommer til å miste en kunder hvis dere fikser ikke dette problem stilling. Venter på svar hvis dere lese meldinger.
Hei Omara. Først og fremst skal alle våre kunder behandles med respekt og jeg beklager at du ikke opplevde dette. Navnet du oppga sensureres her etter Bytt.no sine retningslinjer. Klager rettet direkte mot en av våre kundemedarbeidere kan sendes til oss ved at du tar kontakt med kundeservice. Jeg har ikke mulighet til å søke opp kundeforholdet ditt basert på denne anmeldelsen, men jeg håper du tar kontakt med oss igjen. Hilsen Samuel i NextGenTel
Har liten erfaring med andre selskap. Synes at ruterenofte måtte resetttes, bedre nå!
Når linjene blir sjekket av dere og det oppstår en feil kan det ikke ta 2 dager og få orden på det. Vi er helt avhengig av bredbåndsnett i disse dager. Dårlig service.
Hei Liv. Vi er helt enig i at internett er en avhengighet for de aller fleste - spesielt i disse tider. Vi gjør derfor alt vi kan for å opprettholde normal drift - det samme gjør også netteier og de forskjellige montørselskap rundt om. Jeg håper alt er tilbake til normalen nå og ikke nøl med å ta kontakt om det skulle være noe. Hilsen Samuel i NextGenTel
Fornøyd, ingenting å utsette på verken kvalitet eller kundeservice
Nettet ble utsatt på grunn av adresse-feil fra deres side, de "hadde ikke muligheten" å hjelpe, så jeg måtte be de flytte adressen min. Så, de fakturerte meg for to adresser og, så ikke nokk med dem at de gjør feil, de også svindlet meg for to abonnement. Får ikke hjelp hos kundeservice, bare en gjeng studenter som vet mindre enn en seks-åring som har lært seg å bruke google. Selve nettet fungerte og var stabilt, men jeg måtte tross alt vente over en måned lengre enn jeg skulle. 1200kr for 40 mbit i innhastighet er bare latterlig, jeg trudde ikke markedet var så ufordragelig enda, men tydeligvis ifølge NextGenTel.
Hei Hans Hyggelig å høre at nettet fungerte og var stabilt når det først var på plass, men det var dessverre det eneste hyggelige å lese her. Her har det skjed en systemfeil som medførte at vi måtte bestille på nytt - og du i den forbindelse ble fakturert dobbelt opp. Dette er naturligvis noe vi gjør alt for å rette opp i og et eventuelt feilaktig fakturert beløp skal du naturligvis holde igjen. Det koster ikke 1200kr/mnd for 40m/bit. Hilsen Samuel i NextGenTel