NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De klarer ikke å fikse nettet vårt på to døgn og lover at det skal komme reparatør som ikke kommer. Vi har den siste måneden vært uten nett i12 dager. Evighetsventing på telefon og så stenger de telefonen på kundeservice 18.15 som skal være oppe til 21.00!!!!!
Veldig ustabilt og for å komme til kundesupport tar evigheter, uansett velger du chat eller telefon ventetid er minimum på 30 min. Hjelper lite på prisen når du får ikke hjelp når du trenger det første muligheten etter bindingstid er ferdig går tilbake til Telenor. Telenor i hvert fall fikser ting og har nett garanti.
Helt ubrukelig. Har spurt de i 5 måneder på rad om å endre forfallsdato fra 15 til 25 noe som de ikke klarer Nettverket er også veldig ustabilt og de har vedlikehold på internettet ca 1 gang i måneden. Ikke til å anbefale
Ustabilt med mange bortfall av Internett og dårlig med informasjon om årsak og feilretting
Ved å svare ok på telefon mener NextGenTel at jeg har bundet meg til 12 mnd bruk. Jeg ville si opp 2 dgr etter å ha mottatt utstyret men da var angrefristen ute, fandens utrolig. De skal nå ha 5000.- for oppsigelsen. Kan dette være lov. Har hatt Telenor i alle år uten et eneste problem, nå disse 3 dgr er det ingen ting som fungere tilfredsstillende. Er det noen som vet hvordan dette fungerer. Om det ikke er andre løsninger må jeg ta kostnaden da jeg ikke gidder å ha det som der er i dag.
Utrolig mye feil og driftsmeldinger ofte. Anbefaler ingen å velge nextgentel
Mye arbeid med nettet, dårlig nettforbindelse, ekstremt missfornøyd med NextGenTel