NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Litt rotete tv guide, filmguiden er bra. Leveransen av utstyret var bra
Hei, Nils! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler opplevelsen din på Bytt.no 😊 Godt å se at du fikk utstyret som forventet. Jeg lover at vi skal fortsette å levere det du forventer, men også jobbe for å gjøre ting enda bedre! Det er nok litt tilvenning mellom ulike TV-løsninger og TV-guider. Men jeg er sikker på at du kommer til å bli fornøyd med RiksTV. En av grunnene til at vi samarbeider med RiksTV er at de har blant markedets mest fornøyde TV-kunder 😊 Ha en flott fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Det er litt uvant, men det synes bra. Vet ikke sikkert , men savner opptaksmuligheter. Ellers må jeg vende meg til det. Økonomi spiller også en roll. Det et billigere enn Telenor.
Hei, Stein! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du har lagt igjen din omtale her på Bytt.no 😊 Veldig fint å se at du er fornøyd med kundeservicen hos oss og at du opplever god hastighet på fiberen. Hos oss skal du få samme gode kvalitet, bare billigere. Nye ting krever gjerne litt tilvenning som du sier. Men jeg tror du vil bli fornøyd med TV-løsningen som RiksTV leverer til deg. Jeg ser kun fornavnet ditt her, og ikke hvilken TV-boks du har. Men RiksTV har et ukesarkiv som gjør at du kan se opp igjen programmer dersom du ikke rekker sendestart 😊 Det er spesiellt nyttig på Strømmeboksen som ikke har opptaksfunksjon. Dersom det er noe med TV-løsningen du lurer på kan du kontakte RiksTV direkte her: https://www.rikstv.no/kontakt Ha en nydelig fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Litt problemer med innstaleringen,men ellers greit så langt!
Hei Idar, Tusen takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no, det setter vi i NextGenTel stor pris på😊 Vi er alltid ute etter å gjøre det enklere for våre kunder å bytte til oss, og setter pris på at du forteller oss at det ikke var så rett frem og enkelt ved installasjon. Jeg skulle gjerne hatt litt flere detaljer rundt akkurat hva det var som kunne vært bedre, og hadde satt pris på om du ville sendt meg en e-post til [email protected], med mer informasjon 😊 Har du noen spørsmål om abonnementet ditt hos oss, ta gjerne kontakt! Ønsker deg en strålende dag 🌞 Hilsen, Jenny NextGenTel
Bredbåndet er jo bra, men kundeservicen hos NextGenTel står til stryk. Jeg forsøkte å kontakte kundeservice en hel dag, både på telefon og chat ,men ingen kontakt.
Hei Jan Espen, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Kjekt å se at bredbåndet fungerer bra 😊 Dette med at du har prøvd å kontakte oss en hel dag uten å komme i kontakt, høres ikke bra ut! Jeg ser ikke ut fra denne omtalen når det er du har prøvd å komme i kontakt, og det hender jo at vi har lengre ventetid dager der det er spesielle driftsfeil dessverre, men kanskje dette kan ha vært en av helligdagene nå i mai 🤔 Vi holder stengt på helligdager og i helger. Uansett vil jeg gjerne at du skal få hjelp til det du kontaktet oss for, hvis du ikke allerede har fått snakket med oss, anbefaler jeg at du ringer oss på 98707979, så skal det ikke ta mange minuttene før du får hjelp 😊 Ønsker deg en strålende dag Hilsen, Jenny NextGenTel
Det er enkelt selv for oss med lite data kunnskap.
Hei Gunnar, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no, det setter vi i NextGenTel sto pris på 💚 Kjekt å se at det har vært enkelt å bytte til NextGenTel, det er akkurat det vi jobber for at det skal være! Så skal vi jobbe på videre for å gjøre det enkelt for deg å være kunde hos oss fremover. Ønsker deg en strålende dag Hilsen, Jenny NextGenTel
Vi er fornøyd, Fungerer fint, raskt nett for de som gamer
Hei Marit, Tusen takk for din tilbakemelding her på Bytt.no 😊 Gøy å se at du gir oss topp vurdering og at internett fungerer som det skal hjemme hos deg! Har du spørsmål om abonnemenetet, står vi klare til å hjelpe 😊 Ønsker deg en strålende dag Hilsen, Jenny NextGenTel
Har ingenting å utsette. Byttet fra Telenor, største forskjellen er mye lavere regning. Internett og tv er stabilt. Måtte også kontakte kundeservice ett par ganger, de ringer tilbake så man slipper å vente i kø, der fikk eg svar på det eg lurte på uten at de prøvde å selge mer til meg som eg har opplevd alt for mange ganger med Telenor.
Hei Veronica, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Du får fiber over akkurat samme linje som før og vi jobber for å levere like god dekning, men til en billigere pris! 🙌 Har du noen spørsmål om ditt abonnement så står vi klare til å hjelpe! Vi takker for at du velger internett fra NextGenTel. Ønsker deg en strålende dag 🌞 Hilsen, Jenny NextGenTel