⚠️
Blakk Week på
strøm mobil bredbånd forsikring lån
Spar opptil 20 000 kr
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 198 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 198 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 197 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
194
979
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 197 verifiserte omtaler på Bytt.no

Useriøs tilbyder

Omtale av  Rune

Selgeren løy til meg på direkte spørsmål. NextGenTel tar ikke ansvar og de forlanger, til tross for at salget er gjennomført på falskt grunnlag, at jeg er kunde ut bindingstida eller betaler brytningsgebyr på svimlende 4900 kr. For hva? For porto på en router jeg leier? Møkkafirma...

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Firma og kundeservice fra HELVETTE! (uten å overdrive)

Omtale av  Linn

Uten å i det hele ta med opplevelsen jeg hadde av dette selskapet mens jeg hadde de som leverandør, så presterte de når jeg skulle flytte og ringte inn lenge før dette for å avslutte abonnementet i følge dem selv, å ikke ha noen logg av det! Jeg som kunde stod helt uten mulighet til å bevise dette og de presterte også å forsøke å skylde på meg som kunde som tydeligvis burde "ha skjønt" at jeg burde ha mottatt en bekreftelse på avsluttelse av abonnementet, selvom jeg ikke har noen oversikt over hva deres prosedyrer var/er, og jeg hadde ringt inn og avsluttet mitt abonnement lenge før flyttedato. Jeg innså ikke at noe var galt før jeg plutselig fortsatte å motta faktura lenge etter jeg var flyttet fra leiligheten jeg hadde levering fra de i. Når jeg ringte for å rette opp i det jeg trodde var en liten feil informerte de da om at jeg hadde da ikke sagt opp... De hadde merkelig nok og veldig beleilig for dem absolutt INGEN logg av akkurat denne samtalen, men de hadde alle andre logger fra innringing av teknisk feil ol. Har selv jobbet for kundeservice over telefon for annet selskap og aldri i mitt liv har jeg opplevd noe lignende, heller ikke behandlingen jeg fikk da jeg forklarte hva som hadde skjedd. De var HELT ubehjelpelig og jeg må nå igjennom litt av et styr med skriftlige klager og innsamling av logger fra telefonselskap for å kunne bevise at jeg i det hele tatt ringte inn dagen jeg sa opp som de beleilig ikke har noen logg av. STYR UNNA! Direkte forsøk på svindel, spør du meg.

Byttet fra CD/Telenor til nextgentel på samme fiber

Omtale av  Marcus

Fikk besøk av en hyggelig selger for noen mnd siden, jeg var litt usikker i starten da jeg hadde lest noen dårlige anmeldelser fra før. Selger klarte å overtale meg, spare over 4000kr på å bytte. Nå er nettet mye mer stabilt, samt bedre rekkevidde rundt i huset. Glad for at jeg byttet!

Ingen avslag på reiser borte fra hjemstedet

Omtale av  Jarle

Som pensjonister er vi bortreist 175 dager i løpet av året. Ruteren blir slått av, og det er ingen som kan benytte seg av Internett når vi er bortreist. Likevel må jeg betale kr 397,- pr. måned til NextGentel. Jeg får ikke avslag i prisen. Dette er meget urettferdig da vi på de nye bostedene: Oslo, Alta og Tyrkia er tilknyttet annen leverandør av Internett. Altså dobbel betaling halve året av Internett!!

Total useriøst. Gikk fra canal digital. Og tilbake til Steinalderen. Meget skuffet😒

Omtale av  Tom S

Gikk fra canal digital. Det var meget bra. En kveld dukket det opp en selger som lovet mer enn det han kunne lovet. Dette reklamerte jeg på, men ikke noe å gjøre. Byttet tilbake til Telenor, så fort muligheten kommer. Dette er helt utrolig kundebehandling for å spare 250,- nok pr mnd.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig KundeService! Styr unna!

Omtale av  Håvard

Elendig service, 1 uke uten internett for 2 gang på 3 uker. Sure og kjipe folk på kundeservice og ingen forståelse for hvordan det er å være uten internett!

God kunde

Omtale av  Erlend

Har vært kunde siden de kunne levere ADSL til oss på tidlig 2000-tallet og vært veldig fornøyd, nå kommer fiberen og må dessverre si adjø til NGT.

NextGenTel har 2 197 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR