NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Funket sømløst å bytte om fra Telenor. Linja funker fint til lavere pris.
Hei Jon! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Vi setter stor pris på at du har blitt kunde hos oss! Utrolig hyggelig å se at du har opplevd byttet over til oss som sømløst, og at du er fornøyd med hastigheten. Hos oss skal du få samme kvaliteten, bare billig. Vi skal jobbe på videre for å gi deg, og alle våre kunder, en god deal på sitt internettabonnement. Om du har noen spørsmål er vi klar til å hjelpe deg på telefon 987 07 979, eller chat på MinSide 🤗 Ha en strålende mandag! Martin NextGenTel
Alt virker som det skall Må bruke litt tid for å sette oss inn i "remot kontrollen" Har nok ikke funnet ut av mulighetene som ligger i en enklere oppstart enda.
Hei Lars! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Det er godt å høre at alt fungerer som det skal med nettet du har på fiber hos oss! Vi er veldig glad for at du har blitt kunde hos oss, og gleder oss til veien videre 🤗 Siden du nevner fjernkontroll så vil jeg anta at du tenker på den du har fått fra RiksTV. Undertegnede kan skrive under på at det er behov for en innkjøringsperiode når det er noe nytt. Jeg har for eksempel ennå ikke helt blitt venn med min nye robotstøvsuger som kom inn døren i fjor, og som 𝐯𝐢𝐬𝐬𝐭𝐧𝐨𝐤 skulle gjøre husvasken enklere 😅 Heldigvis er RiksTV-ekspertene klar til å hjelpe deg på telefon 210 10 210 ⭐ Da kan de hjelpe deg med fjernkontrollen, og guide deg til hvordan du kan få mest mulig ut av RiksTV-oppsettet. Dersom du lurer på noe rundt internettabonnementet ditt og ønsker rådgivning fra oss, er vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979, eller på chat på MinSide. Ha en superfin tirsdag! Martin NextGenTel
Nettet er bra, men oppfølging av riks tv er ikke bra. Venter enda på dekoder. Appen feiler ofte på mobilen.
Hei Even! Takk for at du deler omtalen din her på Bytt.no med oss 🤗 Det er veldig flott å se at nettet du har på fiber fra oss fungerer fint! At du venter på utstyr fra RiksTV må vi selvfølgelig finne en løsning på. Dersom du ikke allerede har gjort det, vil jeg gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 987 07 979, eller chat på MinSide, slik at vi kan finne ut hva som har skjedd og løse det raskt 😊 Ha en flott mandag! Martin NextGenTel
Overtagelse fra tidligere leverandør gikk veldig fint, sparte 600 kr mnd gjorde jeg også. Riks tv avtalen deres fungerer også veldig bra.
Hei Tom! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Så fint å høre at byttet fra din forrige leverandør gikk så bra, og at du er fornøyd med å spare penger ved å bytte til oss 🤩 Hos oss skal du få samme gode kvaliteten, bare billig. Kjekt å se at du også er fornøyd med RiksTV-avtalen du har fått. Vi er glad for å ha deg som kunde, og vi gleder oss til å fortsette å presse prisene slik at du alltid har en god deal på internettabonnementet ditt 😊 Ha en flott mandag! Martin NextGenTel
Tragisk dårlig. 0 hjelp og mister nett hele tiden. Har butikk hjemme som trenger nett men mister kunder pga dette nå
Hei Kjetil! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Det er veldig kjedelig å høre at du opplever nettet på den måten. Vi er veldig opptatt av at at det skal være enkelt for deg å være kunde, så her må vi selvfølgelig finne en god løsning på problemet du opplever. Jeg får ikke sett hvilken teknologi du har internett fra oss på, men jeg vil gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 987 07 979 eller chat på MinSide, slik at vi kan få feilsøkt sammen med deg for å finne ut hva som er feilen. Jeg håper at vi hører fra deg 😊 Ha en flott mandag! Martin NextGenTel
God informasjon hele veien. Ingen problemer med oppkobling. Alt virker som det skal. Lett å komme i kontakt over telefon. Trivelig og hjelpsom kontakt personer.
Hei Odd! Tusen takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 🤗 Så flott å se at du er fornøyd både med informasjonen du har fått, hvor lett oppkoblingen gikk, og hjelpen du fikk av kollegaene mine på telefon! 🤩 Dersom du har noen spørsmål og ønsker rådgivning er vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979, eller via chat på MinSide. Ha en strålende mandag! Martin NextGenTel
Det tok litt tid fra bestilling til det skjedde noe, men alt har fungert fint fra jeg fikk dato for leveranse. Installasjon var enkel. Litt trøbbel med å få internett forbindelse, men fikk hjelp via chat i løpet av få minutter.
Hei Truls! Takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no 🤗 Vi jobber på for at det skal være enkelt for deg å bli, og være, kunde hos oss. Derfor er det veldig hyggelig å høre at fiberen har fungert bra hos deg etter oppkobling 😊 At installasjonen var enkel er også veldig fint å se, samt at oppstartsproblemene ble løst raskt etter hjelpen du fikk på chat! Dersom du har noen spørsmål er vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979, eller via chat på MinSide 😊 Ha en flott mandag! Martin NextGenTel