NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ingen store merkbare forskjeller fra forrige leverandører
Hei Petter, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Så kjekt å lese at du er fornøyd - hos oss får du akkurat samme kvalitet, bare billigere 🙌 Gi oss en tilbakemelding om du har noen spørsmål, så står vi klare til å hjelpe 😊 Ønsker deg en riktig god mandag Hilsen Jenny, NextGenTel
Vanskelig å få installert. Dårlig formulert info. 95 min å vente på å komme gjennom på telefon for support.
Hei Stig, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Så kjipt at du har hatt vanskeligheter i oppstarten hos oss og i tillegg måttet vente så lenge i kø for å få hjelp fra oss, jeg skjønner at det ikke gir et godt førsteinntrykk. Vi jobber alltid på for å ha kortes mulig ventetid, men av og til så er det dessverre for lang ventetid på telefon, så vi lover å gjøre alt vi kan for å bli enda bedre her! Jeg håper at internett fungerer i skjønneste orden hjemme hos deg nå, og at du gir oss en lyd hvis det er noe vi kan hjelpe med 😊 Ønsker deg en riktig god mandag Hilsen Jenny, NextGenTel
Bare hatt det i 8 dager, men godt fornøyd så langt
Hei Tore, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Så kjekt å lese at du er fornøyd og har et godt førsteinntrykk, vi er så glad for at du velger internett fra oss 😊 Så skal vi jobbe på videre for at det skal være enkelt for deg å være kunde hos NextGenTel videre. Ønsker deg en riktig god mandag Hilsen Jenny, NextGenTel
NextGenTel skiller seg foreløpig ikke i kvalitet fra Telenor, som var leverandør tidligere, men er noe rimeligere. Sparer vel ca kr 2000 pr år.
Hei Gunnar, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Det er helt riktig at kvaliteten på internett skal være akkurat like god som før, vi leverer på den samme fiberlinjen, men er billigere 🙌 Hvis du har noen spørsmål om ditt abonnement hos oss eller hvis det er noe som ikke fungerer som det skal, er det bare å ta kontakt 😊 Ønsker deg en riktig fin mandag Hilsen Jenny NextGenTel
Dårlig service. Ustabilt og svakt nett. Jeg må sannsynligvis bytte tilbake til telenor.
Hei, Jan! Takk for at du er kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 😊 Jeg blir lei meg av å lese at du er misfornøyd med både service og stabilitet. Slik ønsker vi selvfølgelig ikke å ha det! Hos oss skal du få den eksakt samme fiberkvaliteten som hos andre, bare billigere. Jeg er sikker på at vi skal kunne finne ut hvorfor du opplever ustabilt og svakt nett. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 987 07 979, eller bruk chatten på MinSide, så finner vi en god løsning 😊 Takk igjen for at du er kunde hos oss! Ha en flott fredag 😊 Beste hilsen Martin, NextGenTel
Jeg trodde at jeg fikk inn.tv2play.selgeren sa at det var med på pakken.men det koster penger.jeg ble skuffet.
Hei, Johnny! Takk for at du deler opplevelsen din på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Veldig kjekt å se at du er fornøyd med kundeservicen vår og at du opplever hastigheten som god. Med RiksTV får du TV 2 Play Basis 😊 Det gjelder både på SportsPakken, StrømmePakken og RiksPakken. Dersom du mangler tilgang kan du høre direkte med RiksTV her: https://www.rikstv.no/kontakt Takk igjen for at du er kunde hos oss! Ha en nydelig fredag 😊 Beste hilsen Martin, NextGenTel
Får ikkje alle kanaler eg tidlegare abon på, ymse avbrudd ved bytte av kanaler
Hei, Ragnhild! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler opplevelsen din på Bytt.no 😊 Det gleder meg å lese at du er fornøyd med kundeservicen vår, men jeg forstår at det er irriterende dersom du ikke har de samme kanalene som du tidligere har hatt. Ulike TV-løsninger har ulikt innhold, men jeg er sikker på at du skal kunne finne dine favoritter i en av RiksTVs TV-pakker. Dersom du lurer på noe kan du kontakte RiksTV direkte her for å få god rådgivning: https://www.rikstv.no/kontakt Jeg ønsker deg en flott fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel