NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Gikk fra Telenor til nexgentel. Så ble nettet avbrutt flere ganger om dagen i flere uker. Fikk samme beskjeden hver gang jeg ringte for support, slå av modem, se hastighet osv. Bare en masse tullprat og ingen løsning. Takket for meg meg og er tilbake til solide Telenor
Bestilte nett hos nextgentel, for så å benytte meg av angrefristen. I tiden etter dette har jeg fått flere faktura og blitt nedringt av nettmontører. Enkelte av personene ved kundeservice er ikke hyggelige og lite hjelpsomme. Altfor mye styr!!!
Alt for ustabilt og lite service rettet. I skrivende stund er vi en av de som verken har TV signal eller Internett ...
Selger lovet mer enn Nextgentel kunne levere....
Ugjevn å treig linje, internett detter jevnligt ut, det tar 1 time å få tak i kundeservice på tlf å når nette detter ut må du vente 3 dager på reparatør...
Jeg sa opp nextgentel for over 2,5 år siden, og PLUTSELIG får jeg nå inkasso varsel og giga regning fra dem. UHØRT!!!
Nesten umulig å komme igjennom på telefon til kundeservice. Trådløst nettverk som er helt elendig.