Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Tiltak

Omtale av  Johnny S

Dårlig fiber klaget mange ganger før jeg sa dere opp

Svar fra NextGenTel
27.05.2024 09:46

Hei Johnny, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no. Så kjipt at dette var opplevelsen du hadde som kunde hos oss, kjipt at vi ikke fikk løst problemet før du valgte å si opp. Det er ikke godt nok fra vår side! Vi setter uansett pris på at du deler din tilbakemelding, vi bruker dette som lærdom for å bli enda bedre i fremtiden 😊 Ønsker deg en god mandag Hilsen, Jenny NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fornøyd

Omtale av  Geir

Fungerer fint av og til tregt på iPad men stort sett fornøyd

Svar fra NextGenTel
14.05.2024 13:10

Hei, Geir Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Veldig kjekt å se at du gir kundeservicen vår full pott på rangeringen 💚 Ser du skriver at internett fungerer fint, og det er jo veldig bra! Hvis du ønsker at vi skal ta en titt på hvorfor det kan være tregt på iPaden hos deg, så hjelper vi gjerne med det! Så skal det sies at hvis det kun er på enkelte enheter (f.eks.: en mobil eller iPad eller annet) det oppleves tregt mens alt annet fungerer som det skal, så er det gjerne en oppdatering eller annet som må til på akkurat den enheten. Ta kontakt med oss på MinSide eller telefon 98707979 hvis det er noe vi kan bidra med 😊 Ønsker deg en strålende dag Jenny NextGenTel

Manglende kontakt med nettet ved hver pålogging av TV og PC

Omtale av  Asgeir T

Utstyr (TV og PC) får ikke kontakt med nettet. Hver gang disse slås på er det mye søk og reset av det meste før DHCP og IP-adresser er funnet. Når de først er logget på funker det bra, men så er det på han igjen ved neste pålogging.

Svar fra NextGenTel
27.05.2024 09:43

Hei Asgeir, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Så kjedelig at du må koble PC og TV hver gang du skal på nett. Dette er jo ikke enkelt, slik vi ønsker det skal være. Jeg anbefaler at du tar kontakt med vår kundeservice, så kan vi hjelpe deg med å se nærmere på dette 😊 Du når oss på chat via MinSide eller kan ringe oss på 98707979! Ønsker deg en god mandag Hilsen Jenny, NextGenTel

Mye Tor for å få internett

Omtale av  Olegunnar B

Jeg ba om serviceteknikker til å koble opp og det ble jeg lovet av selger, men det kom ingen.

Svar fra NextGenTel
27.05.2024 09:40

Hei Ole Gunnar, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Jeg ikke har flere detaljer rundt din avtale enn det du skriver her, men veldig kjedelig at du har hatt en forventning om at vi kan tilby montør til oppkobling, når tilfelle er at vi ikke har det. Så her må vi legge oss flate for at vi ikke har vært enda mer tydlig på det! Vi har dyktige medarbeidere på vår kundeservice og vi jobber for å gjøre det så enkelt som mulig å bli kunde hos oss 😊 Hvis du har noen spørsmål om ditt abonnement, eller det er noe som ikke fungerer som det skal, ikke nøl med å ta kontakt med oss på telefon 98707979! Ønsker deg en riktig fin mandag Hilsen Jenny, NextGenTel

Både og!!

Omtale av  Thorleif B

Jeg finner det trådløse systemet å fungere svært godt. Er svært skuffet over samarbeidet med Riks TV. Lokalsendingene er kun for Østlandet. Jeg bor på Sørlandet, Sørlandssendingen er svært viktig for meg vurderer derfor å gå tilbake til min forrige bredbånds leverandør.

Svar fra NextGenTel
16.05.2024 09:29

Hei, Thorleif! Takk for at du er kunde hos oss, og for at du deler opplevelsen din på Bytt.no 💚 Jeg forstår veldig godt at lokalsendingen er viktig for deg 😊 Når du har dekoder koblet til internett vil det kun være Østlandssendingen på kanalplass 1 hos RiksTV, men det finnes heldigvis en løsning! 𝐓𝐚𝐬𝐭 𝐢𝐧𝐧 𝐤𝐚𝐧𝐚𝐥 992 𝐩å 𝐟𝐣𝐞𝐫𝐧𝐤𝐨𝐧𝐭𝐫𝐨𝐥𝐥𝐞𝐧, 𝐨𝐠 𝐝𝐞𝐫 𝐟𝐢𝐧𝐧𝐞𝐫 𝐝𝐮 𝐍𝐑𝐊1 𝐒ø𝐫𝐥𝐚𝐧𝐝𝐞𝐭 🤗 RiksTV har samlet en oversikt som forklarer lokalsendingene for NRK her: https://www.rikstv.no/kundeservice/det-virker-ikke-som-det-skal/internett/smart-boks-iii/problem-med-kanaler/feil-lokalsending-pa-nrk/ Ellers er det veldig kjekt å se at du opplever WiFi-boksen fra oss som svært god, og at du er fornøyd med hastigheten på fiberen 🌟 Jeg håper at du finner frem til riktig lokalsending, og at det løser problemet du har opplevd. Jeg ønsker deg en nydelig torsdag på det vakre sørlandet! Beste hilsen Martin, NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Fornøyd

Omtale av  Petter

Ingen store merkbare forskjeller fra forrige leverandører

Svar fra NextGenTel
27.05.2024 08:50

Hei Petter, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Så kjekt å lese at du er fornøyd - hos oss får du akkurat samme kvalitet, bare billigere 🙌 Gi oss en tilbakemelding om du har noen spørsmål, så står vi klare til å hjelpe 😊 Ønsker deg en riktig god mandag Hilsen Jenny, NextGenTel

For dårlig info/support

Omtale av  Stig

Vanskelig å få installert. Dårlig formulert info. 95 min å vente på å komme gjennom på telefon for support.

Svar fra NextGenTel
27.05.2024 08:46

Hei Stig, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Så kjipt at du har hatt vanskeligheter i oppstarten hos oss og i tillegg måttet vente så lenge i kø for å få hjelp fra oss, jeg skjønner at det ikke gir et godt førsteinntrykk. Vi jobber alltid på for å ha kortes mulig ventetid, men av og til så er det dessverre for lang ventetid på telefon, så vi lover å gjøre alt vi kan for å bli enda bedre her! Jeg håper at internett fungerer i skjønneste orden hjemme hos deg nå, og at du gir oss en lyd hvis det er noe vi kan hjelpe med 😊 Ønsker deg en riktig god mandag Hilsen Jenny, NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR