NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig forståelse. Viser til personvern når dette gjelder avdød ektefelle. Vurderer sterkt å bytte leverandør.
Hei Vi har rutiner for slike tilfeller for å sikre at personvern blir overholdt og gjør vårt ytterst for å hjelpe på best mulig måte i en slik situasjon. Hvis du fortsatt ikke har fått hjelpen du trenger, kan du sende oss en mail til [email protected] så kan vi hjelpe deg så godt som mulig. Vennlig hilsen Christian NextGenTel
Vanskelig å nå kundeservice, mye surr om bestillinger og ved retur av eldgammel ødelagt ruter.
Hei Kristin Det har vært lite kø hos kundeservice i lang tid hos oss nå, men om du opplever litt kø et sted, er vi tilgjengelig på en rekke andre kanaler som chat, facebook, app og epost. Vi har hatt utfordringer med kommunikasjonen vår rundt retur av utstyr, men har snart klar en ny løsning som skal unngå dette fremover. Vennlig hilsen Christian NextGenTel
Opplevde god service og rask ekspedering ved kontakt med NextGenTel kundeservice for bestilling av fiber. Håper at oppfølging blir like bra.
Vi har ikke Internett i Annexet som forespeilet av deres salgs person.
Rask tilbakemelding, fant ut av problemet og bidro til å løse det.
God service. Gode tilbakemeldinger. Følger alltid opp.
Ikke bruk NextGenTel!! Inkompetente folk som ikke kan svare på enkle spørsmål og snakker bare rundt grøten eller vil bare selge noe nytt som de ikke kan garantere at det virker! Sitter nå i to uker med nett som bare virker sporadisk og få ikke hjelp!!!
Hei Steffen. Høres ut som du kanskje har problemer med det trådløse nettverket ditt, men det kan være problemer med linjen også. Dette må vi nesten finne ut av, så håper du har mulighet til å sende oss en mail til [email protected] med mer informasjon om problemet og kundeforholdet ditt slik at vi kan hjelpe deg. Hilsen Christian NextGenTel