⚠️
Blakk Week på
strøm mobil bredbånd forsikring lån
Spar opptil 20 000 kr
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 197 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 197 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 197 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
194
979
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 197 verifiserte omtaler på Bytt.no

Har ikke plass! Dere må utvide feltet

Omtale av  Kristian O

Det er så dårlig. Har prøvd og fått en løsning med NextGenTel i over 3år. Men på julaften kl 09:00, DA!! Fant de plutselig ut at de skulle komme og ta en titt!!! Hva skjedde? Vi legger skylden på noen andre. Er bare ansvarsfraskrivelse fra ende til annen. Tv’n hopper ut og inn hvert 20 min. Internett har aldri klart og laste inn så mye som 1 siden på VG. På julaften fant de ut at kanskje linja inn til huset er dårlig... i skrivende stund er det 27.2.19 og INGEN har tatt kontakt eller kommet på en søndag for og prøve og utbedre feilen.. Er du glad i at ting ikke virker, og ingen tar ansvar? 👍 NexGenTel 👏🤝

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dyrere regninger enn det man skal ha

Omtale av  Theresekristine O

Det er svindel. Dyrere regninger enn det man skal ha. De er dårlige å kommunisere med og er kranglete. Tok opptil over 2 mnd før de satte opp nettet hos meg. Bestilte fra en annen leverandør og sa fra meg NextGenTel. Men tror du f#%n ikke de da avsluttet mitt nye nett og dro det over til seg. Nå vil jeg bort derifra men det går ikke da de ikke vil slippe linjen tilbake til min forrige leverandør. Jeg gir opp! :(

Forferdelig ustabilt og forferdelig rekkevidde

Omtale av  Anonym

Vi har ingen sjanse til å få nytt bredbånd i huset, men jeg skulle virkelig ønske jeg kunne slutte å gi dette selskapet penger med en gang. Opplastningshastigheten er 5% så rask som vi betaler for, vi får ingen kontakt med kundeservice uten å sitte timevis i kø. Hadde byttet til Altibox med en gang hvis jeg hadde sjansen.

Bra linje, dårlig kundeservice

Omtale av  Rs

Linjen fra NextGenTel er god og stabil, bedre enn forrige leverandør. Minus er rotete kundeservice og min-side innlogging. Modemene er billig og bra. Billigere enn feks. Telenor. Anbefales:)

Ikke kjøp nextgentel

Omtale av  Martin

Ikke kjøp nextgentel! For det første er routerne de selger forferdelige, og visst du kjøper en ny som ikke er fra ngt må du bruke 2 routere (ikke vet jeg hvorfor). For det andre går hastigheten på nettet opp og ned hele tiden uansett om du bare ser på nettavisen eller spiller clash of clans. For det tredje er kundeservicen uerfaren og kan ikke hjelpe deg på stedet. Du ender opp med å vente på 10 andre medarbeidere som skal hjelpe deg med å resete en router som ikke funker... Det var det jeg ville si! Ha en god dag videre!

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Vurderer du Nextgentel? Forbered deg på timesvis i telefonkø

Omtale av  Sint P

Vurderer du Nextgentel? Forbered deg på timesvis i telefonkø hvor du settes over fra leveranseavdeling, abonnementsavdeling, linjeavdeling, etc. hvor de alle er hyggelige og greie men klarer ikke å fikse problemet. Og når du kommer til et nek som sier han klarer å ordne opp, ikke ta det for god fisk, for han sender en melding inn i det kafkaeske systemet som etter noen måneder kanskje vil sperre linjen din, bestille en montør du ikke trenger, og annet gøy. Jeg har kastet bort mange arbeidsdager i forsøk på å få et enkelt fiberabonnement i orden.

Styr unna NextGentel

Omtale av  Johannes F

Har hatt trøbbel med nettet siden september. Det har vært tregt samt falt helt ut i visse perioder og sånn kan mann ikke ha det når det er studenter som er helt avhengig av nettet i sitt skolearbeide. Extendere har blitt fakturert uten å ha blitt levert men ikke kreditert. Etter flere påminnelser og reklamasjonsbrev, som ikke har besvart, har de dratt av beløpet mot mars måned leie. Korrekt skal være mot den faktura som avses. I går stengte de av nettet på grunn av at fakturaen med extenderen ikke var betalt. Mars måneds leie er uaktuell om nettet ikke åpnes. Har vært i kontakt med Kundeservice utallige ganger men uten resultat. Det virker som Kundeservice ikke besitter den logiske kunnskapen som trengs for å løse enkle problem.

NextGenTel har 2 197 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR