NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bestilte nett hos nextgentel, for så å benytte meg av angrefristen. I tiden etter dette har jeg fått flere faktura og blitt nedringt av nettmontører. Enkelte av personene ved kundeservice er ikke hyggelige og lite hjelpsomme. Altfor mye styr!!!
Alt for ustabilt og lite service rettet. I skrivende stund er vi en av de som verken har TV signal eller Internett ...
Selger lovet mer enn Nextgentel kunne levere....
Ugjevn å treig linje, internett detter jevnligt ut, det tar 1 time å få tak i kundeservice på tlf å når nette detter ut må du vente 3 dager på reparatør...
Jeg sa opp nextgentel for over 2,5 år siden, og PLUTSELIG får jeg nå inkasso varsel og giga regning fra dem. UHØRT!!!
Nesten umulig å komme igjennom på telefon til kundeservice. Trådløst nettverk som er helt elendig.
Elendig kundeservise som ikke kan ringe opp når de blir kontaktet om noe så enkelt som bekreftelse på kundeforhold. For dårlig.