NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg syntes det er dårlig at jeg blir forespeilet en månedspris og etableringskostnad for så å få regning på 2,5 x månedspris + etablering. Fakturaavdelingen hadde ingen løsning på hverken utsette faktura eller flytte på sum eller perioder. At første faktura kommer på 2000,- var det ingen som sa til meg. Generelt lite god kundeservice.
Blodpris for et fryktelig dårlig produkt. Er utrolig misfornøyd med Nextgentel.
Det ble rettet med en gang jeg ringte. Kundebehandler så hva som var feil, og rettet dette...😊 Bra og Hurtig Service.
Dårlig kundeservice! Merker stor forskjell på prioritering av nye/eksisterende kunde!
Hei Kristian, Det er viktig å ta vare på de kundene en har og ikke kun etterstrebe å få nye. Jeg ønsker gjerne å hjelpe deg og om du vil kan sende en epost til [email protected] med en forklaring på hva det gjelder - så tar jeg kontakt senest over påske. Hilsen Samuel i NextGenTel
Kundeservice er kjempe hyggelig og greit og pleier å få hjelp når jeg trenger 👍
Hadde problemer ved at TV bilde falt ut til stadighet. Etter diverse tester, fikk vi ny dekoder som løste problemet.
Fått beskjed av kundeservice om å ikke returnere modenen. Jeg har deretter fått automatiske meldinger om returnering. Har ringt og gitt beskjed om returnering og kollinummeren: 37*****4. Allikevel har jeg fått gebyr for dette. Dette er uakseptabelt. Jeg har snakket med faktura avdelingen og ser bort i fra regningen, men jeg ønsker skriftlig dokumentasjon av dere.