NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vanskelig å komme i kontakt med kunde service. Måtte gå på chatten for å få telefon nr. DET BØR STÅ SYNLIG MED FET FONT PÅ 1. SIDEN. Det er ikke alle problemer som kan løses via chat.
Sensurerer uttalelser på undersøkelsen. Fraskriver seg ansvar. Tydelig ledelse som ikke bryr seg om kundetilfredshet.
Veldig imøtekommende kunderådgiver, men ikke med nok kompetanse om å endre innstillinger i ruter-menyen fra datamaskin.
Hei Julian. Per dags dato (24.03.2020) opplever vi ikke problemer i forbindelse med den økte trafikken på nettet vårt. Kapasiteten vår er proporsjonert for perioder med økt trafikk, denne situasjonen kan naturligvis endre seg, men vi vil i så fall sende ut informasjon til de som eventuelt er berørt. Det er større sannsynlighet for at tregheten du opplever skyldes andre forhold, som eksempelvis sviktende trådløs dekning eller at kapasiteten på abonnementet ikke er tilstrekkelig etter ditt bruk. Kundeservice har god kompetanse til å hjelpe til med slike problemstillinger. Angående innstillingene du ønsker å endre på ruteren din så ønsker jeg gjerne å hjelpe deg selv, om dette ikke noe er du allerede kan endre selv gjennom MinSide-appen (du kan gjøre enkle endringer der). Om dette ikke lar seg gjøre gjennom appen kan du sende en epost til [email protected] så tar jeg kontakt med deg, men jeg håper ikke det er altfor kompliserte ting du ønsker å utføre ;) Hilsen Samuel i NextGenTel
Phoned for lack of internet. Waiting time on phone and conversation all sorted in 20 minutes.
Utmärkt jag fick det jag önskade efter. Det har en väldigt god ton men sina kunder.
Rask og god installering av bredbånd. Montør med vennlighet og godt humør.
Dagens samtale med kundeservice var meget god og avklarende. Håper på rask avklaring og fortsettelse av mitt abonnement inntil aktuelt nedleggingstidspunkt av ADSL blir gjort gjeldende i 2023/2024