NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt grei leverandør men har blitt altfor dyr(589kr for ei 50 linje)
Hei Ivan, Det er hyggelig å høre at du er, som jeg tolker det, fornøyd med selve tjenesten i seg selv. Det setter vi pris på. Når det kommer til kostnaden så har jeg ingen problemer med å forstå at summen isolert sett kan oppleves som høy. Uten å gå inn i alle detaljene så er det flere faktorer som påvirker prissettingen på tjenestene våre. Men det jeg, med stolthet, kan si er at NextGenTel hver eneste dag jobber for å presse prisene NED! Vi er en utfordrer til de største aktørene, og tar jobben som prispresser i markedet. Dette gjenspeiles i at vi, i hele 13 måneder på rad, har vunnet bytt.no sin egen pris for Billigste Fiberbredbånd. Vi vinner også prisen for Beste Fiberbredbånd, som er en kombinasjon av pris og kundeomtaler. Vi fortsetter selvfølgelig å presse prisene for deg og alle andre kunder, og håper at du fortsatt vil være fornøyd med tjenestene vi leverer. Ha en fin dag videre. Mvh Christian
Stabil, sjeldent med nedetid. Enkelt å ta kontakt. God kvalitet.
Hei Øyvind, Veldig hyggelig med gode tilbakemeldinger, det setter vi stor pris på! At vi skal være til å stole på, at du som kunde kan stole på at vi leverer høy kvalitet, åpenhet og tilgjengelighet til deg, er forankret i vår strategi. Da er det ekstra hyggelig å høre at din opplevelse er nettopp dette. Vi jobber på for å fortsatt levere stabile tjenester og være "en på laget" som du kan stole på, også i fremtiden. Ønsker deg en fortsatt strålende dag! Mvh Christian
Vil rett og slett anbefale å bytte til noen andre; voldsom ventetid på kundeservice + urimelig høye gebyrer! 🤨
Heisann, Kjedelig å høre at du har slitt med å komme igjennom til kundeservice. Det skjønner jeg godt kan være frustrerende. Et tips på veien kan være å registrere din henvendelse via chat´en vår, så tar en av våre dyktige medarbeidere på kundeservice kontakt med deg så snart de kan :) Nå kjenner jeg ikke til detaljene knyttet til gebyrene du nevner, men jeg kan ihvertfall si at vi setter åpenhet høyt i NextGenTel. Det betyr at du som kunde ikke skal få ubehagelige overaskelser med f.eks skjulte gebyrer eller ekstra kostnader knyttet til tjenestene vi leverer. Derfor er alle våre priser, og eventuelle gebyrer, åpent og tilgjengelig - også før man blir kunde hos oss. Hvis du allikevel opplever at noe ikke stemmer så tar du dette også med kundeservice, så skal du få god hjelp der :) Jeg håper dette var nyttig, at du kontakter oss og får den hjelpen du trenger. Og ikke minst, takk for tilbakemeldingen, det hjelper oss til å stadig bli bedre på de tingene vi trenger å jobbe med! Ønsker deg en fortsatt strålende dag! Mvh Christian
Styr unna! Det er umulig å komme fram til kundeservice. De har sendt faktura på kr. 19 etter at abonnement er sagt opp. Fikk tak i faktura avdelingen, men de sa at de var driftet av et ekstern selskap og ikke kunne løse problemet.
De klarer ikke å fikse nettet vårt på to døgn og lover at det skal komme reparatør som ikke kommer. Vi har den siste måneden vært uten nett i12 dager. Evighetsventing på telefon og så stenger de telefonen på kundeservice 18.15 som skal være oppe til 21.00!!!!!
Veldig ustabilt og for å komme til kundesupport tar evigheter, uansett velger du chat eller telefon ventetid er minimum på 30 min. Hjelper lite på prisen når du får ikke hjelp når du trenger det første muligheten etter bindingstid er ferdig går tilbake til Telenor. Telenor i hvert fall fikser ting og har nett garanti.
Helt ubrukelig. Har spurt de i 5 måneder på rad om å endre forfallsdato fra 15 til 25 noe som de ikke klarer Nettverket er også veldig ustabilt og de har vedlikehold på internettet ca 1 gang i måneden. Ikke til å anbefale