NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mye surr! Utstyr kom meget sent. Og det var ikke det utstyret som ble avtalt. TV boks fra Riks TV kom ikke i det hele tatt før etter purring. Feil router ble sendt i retur. Nå har jeg fått purring på at den ikke er returnrt. Men det er den. Derimot ligger det en sendig til meg hos posten. Denne har jeg ikke anelse om hva er. Selve nettet fungerer ok, men servicen er elendig.
Hei Torbjørn Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Så kjipt at det har vært så mye tull i oppstarten av ditt abonnement med oss. Vi jobber for at det skal være enkelt å bli kunde hos oss, men her ser det ut som vi har bommet på det! Jeg håper at alt fortsatt fungerer som det skal, så må vi legge oss flate for at du hadde en så kronglete oppstart, jeg håper at vi kan få rettet opp i det førsteinntrykket du har fått av oss. Har du noen spørsmål, er vi klare til å hjelpe både på chat via MinSide og telefon 😊 Ønsker deg en riktig fin dag Hilsen, Jenny NextGenTel
Det er dobbeltbooket og vanskelig å få kontakt.Fått meldinger om at nå skal jeg få internett ogda har jeg hatt det i 14 dager......
Hei, Inger! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din 😊 Jeg er lei meg for at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Jeg ser kun fornavnet ditt her, og utifra beskrivelsen din er det litt vanskelig å tolke hva som har skjedd. Vi vil alltid bli bedre, så dersom du har noen minutter til overs hadde jeg satt stor pris på om du sender meg en mail på [email protected] med litt mer informasjon slik at jeg kan finne ut hva vi kan forbedre. Ønsker deg en flott tirsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Kan ikke bruke telenor sin router. Dårlig veiledning på hvordan man bruker å setter opp andre routere. Ikke kjempefornøyd med signaler og vanskelig oppsett.
Hei Håkon, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Hos oss kan du velge hvilket utstyr du vil bruke, men hvis du velger å bruke en ruter som ikke vi leverer så må du følge veiledningen som følger med den ruteren eller kontakte forhandler og/eller produsenten for kundestøtte 😊 Hvis du har noen spørsmål om abonnementet som vi kan hjelpe med, så er det bare å ta kontakt med oss på chat via MinSide eller ringe oss på 98707979! Ønsker deg en fin mandag Hilsen Jenny NextGenTel
Ny bruker, overgangen fra Telenor gikk hent smartefritt.
Hei, Olav! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 😊 Helt supert å se at overgangen fra Telenor til oss gikk smertefritt! Det gjør meg glad, og jeg kan love deg at vi skal jobbe på for å gjøre opplevelsen din så enkel som mulig 💚 Ha en superfin tirsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Helt sømløst bytte fra tidligere leverandør. God kommunikasjon. Tjenester fungerte perfekt fra første sekund
Hei Daniel, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no 😊 Så kjekt å lese omtalen din! Vi jobber hver dag for at det skal være enkelt å bli kunde hos oss, din tilbakemelding sier oss at vi gjør noe riktig på veien 🙌 Vi skal jobbe på videre for at du skal ha en god deal på internett! Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel Hilsen Jenny, NextGenTel
Dårlig fiber klaget mange ganger før jeg sa dere opp
Hei Johnny, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no. Så kjipt at dette var opplevelsen du hadde som kunde hos oss, kjipt at vi ikke fikk løst problemet før du valgte å si opp. Det er ikke godt nok fra vår side! Vi setter uansett pris på at du deler din tilbakemelding, vi bruker dette som lærdom for å bli enda bedre i fremtiden 😊 Ønsker deg en god mandag Hilsen, Jenny NextGenTel
Fungerer fint av og til tregt på iPad men stort sett fornøyd
Hei, Geir Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Veldig kjekt å se at du gir kundeservicen vår full pott på rangeringen 💚 Ser du skriver at internett fungerer fint, og det er jo veldig bra! Hvis du ønsker at vi skal ta en titt på hvorfor det kan være tregt på iPaden hos deg, så hjelper vi gjerne med det! Så skal det sies at hvis det kun er på enkelte enheter (f.eks.: en mobil eller iPad eller annet) det oppleves tregt mens alt annet fungerer som det skal, så er det gjerne en oppdatering eller annet som må til på akkurat den enheten. Ta kontakt med oss på MinSide eller telefon 98707979 hvis det er noe vi kan bidra med 😊 Ønsker deg en strålende dag Jenny NextGenTel