NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Datter tok over mitt abonnement i november, men blir forsatt bombardert med mail og regninger og beskjed om å sende utstyr i retur, har ringt om dette jevnt og trutt, de er flinke til å beklage, men ingen ting skjer, de håper vel noen fakturaer blir betalt ved en feiltagelse, Hører med til historien at dattera også har fått masse trøbbel, kommer aldri til å verken bruke de eller anbefale de til noen.
Ivrig på å få deg som kunde, men så stopper all form for god kundebehandling
Sender utstyr som vi ikke skal ha. De krever å få det tilbake, men vil ikke betale retur frakt. Skuffende. Angrer på avtale med selskapet.
Kjempegod kundeservice det kom en hyggelig selger på dørs som var rolig og forklarte meg alt. Sparte 3000kr ca på fiberløsningen deres og er hittil kjempefornøyd!
Dårlig responstid fra kundeservice. 5-dager uten nett. Feilen meld på fredag og beskjed til service var sendt videre fra nextgentel på mandag. Det helt ignorant og arrogante mot kunden!
Har hvert kunde siden 2014, men har aldri hatt ordentlig nett. De lovet et abonnement som leverte 20 000 mb, men har aldri kommet over 14. Lurer nå på og kontakte tv2 hjelper deg, siden de aldri ordner opp. Tar betalt for noe de aldrig har klart og levere.
Fornøyd. Hatt bredbånd fra Nextgentel i vel 13 år. Ingen tanker om å bytte leverandør. Noe vanskelig å komme gjennom til kundeservice er det eneste minuset fra meg.