NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Uten å i det hele ta med opplevelsen jeg hadde av dette selskapet mens jeg hadde de som leverandør, så presterte de når jeg skulle flytte og ringte inn lenge før dette for å avslutte abonnementet i følge dem selv, å ikke ha noen logg av det! Jeg som kunde stod helt uten mulighet til å bevise dette og de presterte også å forsøke å skylde på meg som kunde som tydeligvis burde "ha skjønt" at jeg burde ha mottatt en bekreftelse på avsluttelse av abonnementet, selvom jeg ikke har noen oversikt over hva deres prosedyrer var/er, og jeg hadde ringt inn og avsluttet mitt abonnement lenge før flyttedato. Jeg innså ikke at noe var galt før jeg plutselig fortsatte å motta faktura lenge etter jeg var flyttet fra leiligheten jeg hadde levering fra de i. Når jeg ringte for å rette opp i det jeg trodde var en liten feil informerte de da om at jeg hadde da ikke sagt opp... De hadde merkelig nok og veldig beleilig for dem absolutt INGEN logg av akkurat denne samtalen, men de hadde alle andre logger fra innringing av teknisk feil ol. Har selv jobbet for kundeservice over telefon for annet selskap og aldri i mitt liv har jeg opplevd noe lignende, heller ikke behandlingen jeg fikk da jeg forklarte hva som hadde skjedd. De var HELT ubehjelpelig og jeg må nå igjennom litt av et styr med skriftlige klager og innsamling av logger fra telefonselskap for å kunne bevise at jeg i det hele tatt ringte inn dagen jeg sa opp som de beleilig ikke har noen logg av. STYR UNNA! Direkte forsøk på svindel, spør du meg.
Fikk besøk av en hyggelig selger for noen mnd siden, jeg var litt usikker i starten da jeg hadde lest noen dårlige anmeldelser fra før. Selger klarte å overtale meg, spare over 4000kr på å bytte. Nå er nettet mye mer stabilt, samt bedre rekkevidde rundt i huset. Glad for at jeg byttet!
Som pensjonister er vi bortreist 175 dager i løpet av året. Ruteren blir slått av, og det er ingen som kan benytte seg av Internett når vi er bortreist. Likevel må jeg betale kr 397,- pr. måned til NextGentel. Jeg får ikke avslag i prisen. Dette er meget urettferdig da vi på de nye bostedene: Oslo, Alta og Tyrkia er tilknyttet annen leverandør av Internett. Altså dobbel betaling halve året av Internett!!
Gikk fra canal digital. Det var meget bra. En kveld dukket det opp en selger som lovet mer enn det han kunne lovet. Dette reklamerte jeg på, men ikke noe å gjøre. Byttet tilbake til Telenor, så fort muligheten kommer. Dette er helt utrolig kundebehandling for å spare 250,- nok pr mnd.
Elendig service, 1 uke uten internett for 2 gang på 3 uker. Sure og kjipe folk på kundeservice og ingen forståelse for hvordan det er å være uten internett!
Har vært kunde siden de kunne levere ADSL til oss på tidlig 2000-tallet og vært veldig fornøyd, nå kommer fiberen og må dessverre si adjø til NGT.
Ekstremt dårlig kundeservice. Virker så flott og fint i telefon, helt til du legger på og ingenting som ble lovet blir holdt. Måtte vente i 5 uker for internett, ringte og chattet flere ganger i uken, før jeg til slutt måtte ringe flere selskaper og ordne opp i demmes rot selv. Ble lovet kompensasjon for ventetid, jobben jeg har gjort, mobildata som ble brukt og absolutt NADA ble holdt. Sier jeg ifra blir jeg tatt useriøst og nedlatende. Unngår spørsmålene mine og er ordentlig arrogante og gjerrige. Er heldigvis og uheldigvis kun knyttet til dem i et år, men gleder meg til den dagen jeg kan komme meg til hel%#tte bort fra dette dritt firmaet da det virkelig er ingen hjelp å få.