NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fungerer fint av og til tregt på iPad men stort sett fornøyd
Hei, Geir Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Veldig kjekt å se at du gir kundeservicen vår full pott på rangeringen 💚 Ser du skriver at internett fungerer fint, og det er jo veldig bra! Hvis du ønsker at vi skal ta en titt på hvorfor det kan være tregt på iPaden hos deg, så hjelper vi gjerne med det! Så skal det sies at hvis det kun er på enkelte enheter (f.eks.: en mobil eller iPad eller annet) det oppleves tregt mens alt annet fungerer som det skal, så er det gjerne en oppdatering eller annet som må til på akkurat den enheten. Ta kontakt med oss på MinSide eller telefon 98707979 hvis det er noe vi kan bidra med 😊 Ønsker deg en strålende dag Jenny NextGenTel
Utstyr (TV og PC) får ikke kontakt med nettet. Hver gang disse slås på er det mye søk og reset av det meste før DHCP og IP-adresser er funnet. Når de først er logget på funker det bra, men så er det på han igjen ved neste pålogging.
Hei Asgeir, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Så kjedelig at du må koble PC og TV hver gang du skal på nett. Dette er jo ikke enkelt, slik vi ønsker det skal være. Jeg anbefaler at du tar kontakt med vår kundeservice, så kan vi hjelpe deg med å se nærmere på dette 😊 Du når oss på chat via MinSide eller kan ringe oss på 98707979! Ønsker deg en god mandag Hilsen Jenny, NextGenTel
Jeg ba om serviceteknikker til å koble opp og det ble jeg lovet av selger, men det kom ingen.
Hei Ole Gunnar, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Jeg ikke har flere detaljer rundt din avtale enn det du skriver her, men veldig kjedelig at du har hatt en forventning om at vi kan tilby montør til oppkobling, når tilfelle er at vi ikke har det. Så her må vi legge oss flate for at vi ikke har vært enda mer tydlig på det! Vi har dyktige medarbeidere på vår kundeservice og vi jobber for å gjøre det så enkelt som mulig å bli kunde hos oss 😊 Hvis du har noen spørsmål om ditt abonnement, eller det er noe som ikke fungerer som det skal, ikke nøl med å ta kontakt med oss på telefon 98707979! Ønsker deg en riktig fin mandag Hilsen Jenny, NextGenTel
Jeg finner det trådløse systemet å fungere svært godt. Er svært skuffet over samarbeidet med Riks TV. Lokalsendingene er kun for Østlandet. Jeg bor på Sørlandet, Sørlandssendingen er svært viktig for meg vurderer derfor å gå tilbake til min forrige bredbånds leverandør.
Hei, Thorleif! Takk for at du er kunde hos oss, og for at du deler opplevelsen din på Bytt.no 💚 Jeg forstår veldig godt at lokalsendingen er viktig for deg 😊 Når du har dekoder koblet til internett vil det kun være Østlandssendingen på kanalplass 1 hos RiksTV, men det finnes heldigvis en løsning! 𝐓𝐚𝐬𝐭 𝐢𝐧𝐧 𝐤𝐚𝐧𝐚𝐥 992 𝐩å 𝐟𝐣𝐞𝐫𝐧𝐤𝐨𝐧𝐭𝐫𝐨𝐥𝐥𝐞𝐧, 𝐨𝐠 𝐝𝐞𝐫 𝐟𝐢𝐧𝐧𝐞𝐫 𝐝𝐮 𝐍𝐑𝐊1 𝐒ø𝐫𝐥𝐚𝐧𝐝𝐞𝐭 🤗 RiksTV har samlet en oversikt som forklarer lokalsendingene for NRK her: https://www.rikstv.no/kundeservice/det-virker-ikke-som-det-skal/internett/smart-boks-iii/problem-med-kanaler/feil-lokalsending-pa-nrk/ Ellers er det veldig kjekt å se at du opplever WiFi-boksen fra oss som svært god, og at du er fornøyd med hastigheten på fiberen 🌟 Jeg håper at du finner frem til riktig lokalsending, og at det løser problemet du har opplevd. Jeg ønsker deg en nydelig torsdag på det vakre sørlandet! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Ingen store merkbare forskjeller fra forrige leverandører
Hei Petter, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Så kjekt å lese at du er fornøyd - hos oss får du akkurat samme kvalitet, bare billigere 🙌 Gi oss en tilbakemelding om du har noen spørsmål, så står vi klare til å hjelpe 😊 Ønsker deg en riktig god mandag Hilsen Jenny, NextGenTel
Vanskelig å få installert. Dårlig formulert info. 95 min å vente på å komme gjennom på telefon for support.
Hei Stig, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Så kjipt at du har hatt vanskeligheter i oppstarten hos oss og i tillegg måttet vente så lenge i kø for å få hjelp fra oss, jeg skjønner at det ikke gir et godt førsteinntrykk. Vi jobber alltid på for å ha kortes mulig ventetid, men av og til så er det dessverre for lang ventetid på telefon, så vi lover å gjøre alt vi kan for å bli enda bedre her! Jeg håper at internett fungerer i skjønneste orden hjemme hos deg nå, og at du gir oss en lyd hvis det er noe vi kan hjelpe med 😊 Ønsker deg en riktig god mandag Hilsen Jenny, NextGenTel
Bare hatt det i 8 dager, men godt fornøyd så langt
Hei Tore, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Så kjekt å lese at du er fornøyd og har et godt førsteinntrykk, vi er så glad for at du velger internett fra oss 😊 Så skal vi jobbe på videre for at det skal være enkelt for deg å være kunde hos NextGenTel videre. Ønsker deg en riktig god mandag Hilsen Jenny, NextGenTel