NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg trodde at jeg fikk inn.tv2play.selgeren sa at det var med på pakken.men det koster penger.jeg ble skuffet.
Hei, Johnny! Takk for at du deler opplevelsen din på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Veldig kjekt å se at du er fornøyd med kundeservicen vår og at du opplever hastigheten som god. Med RiksTV får du TV 2 Play Basis 😊 Det gjelder både på SportsPakken, StrømmePakken og RiksPakken. Dersom du mangler tilgang kan du høre direkte med RiksTV her: https://www.rikstv.no/kontakt Takk igjen for at du er kunde hos oss! Ha en nydelig fredag 😊 Beste hilsen Martin, NextGenTel
Får ikkje alle kanaler eg tidlegare abon på, ymse avbrudd ved bytte av kanaler
Hei, Ragnhild! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler opplevelsen din på Bytt.no 😊 Det gleder meg å lese at du er fornøyd med kundeservicen vår, men jeg forstår at det er irriterende dersom du ikke har de samme kanalene som du tidligere har hatt. Ulike TV-løsninger har ulikt innhold, men jeg er sikker på at du skal kunne finne dine favoritter i en av RiksTVs TV-pakker. Dersom du lurer på noe kan du kontakte RiksTV direkte her for å få god rådgivning: https://www.rikstv.no/kontakt Jeg ønsker deg en flott fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Fikk ny trådløs ruter med abonnementet som fungerer bedre enn Telenor sin. Billigere månedspris enn konkurrenter.
Hei, Erling! Takk for at du legger igjen omtalen din på Bytt.no, og for at du er blitt kunde hos oss 😃 Så godt å se at du er fornøyd med WiFi-utstyret du leier fra oss! Veldig fint er det også at du sparer penger etter å ha byttet til NextGenTel 😊 Hos oss skal du få den samme gode fiberkvaliteten, bare billigere. Ha en nydelig fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Mye tyngre system å bruke. Vanskelig å navigere / forstå seg på plattformen. Kom fra Telenor sin T-we,å der var bruken mye enklere. Håper at vi får kommen oss mer inn i systemet etterhvert,at det blir enklere å forstå seg på. Rikstv og appene er vanskeligere. Også at ikke Netflix fungerer er kjempenegativt og dårlig kommunisert ut.
Hei, Richard! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler opplevelsen din her på Bytt.no 😊 Selv om du scorer oss lavt så ser jeg at du er godt fornøyd med opplevd hastighet. Det er jeg veldig glad for å se! Hos oss skal du få den samme gode fiberkvaliteten, bare billigere. Jeg forstår at det kan være litt vanskelig å gå over til ny TV-løsning og nye menyer. Det er litt smak og behag med hvordan ting er satt opp, men RiksTV har fått mye ros for god brukervennlighet. Jeg håper at du blir fornøyd med løsningen deres etter litt innkjøring. Jeg bruker selv RiksTV via app på Chromecasten og synes det fungerer veldig fint. Jeg har funnet mye god hjelp i å forstå menyer og funksjoner på RiksTVs nettsider: https://www.rikstv.no/kundeservice/kom-i-gang-med-rikstv Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss! Ha en nydelig fredag 😊 Beste hilsen Martin, NextGenTel
Fungerer veldig bra, men var uten nett i 3 dager etter å ha byttet til NextGen Tel, fra en annen leverandør. Da var det krise i familien, men gleden var desto stor når alt kom på plass. Burde vært bedre overlapping, all den tid abonnementet var bestemt for en stund siden og dato for overgang var fastsatt.
Hei, Allan! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler opplevelsen din på Bytt.no 💚 Veldig fint å se at du er fornøyd med fiberen og hastigheten nå som alt er på plass! Men jeg er helt enig med deg i at det ikke er godt nok at du sitter uten nett når du bytter leverandør. Det er ikke vanlig at det skjer så jeg vil gjerne lære mer om hva som har skjedd slik at vi blir bedre. Siden jeg kun ser fornavnet ditt her på Bytt.no hadde jeg satt stor pris på om du kan bruke et lite minutt på å sende meg en mail på [email protected]. Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss! Ha en nydelig fredag 😊 Beste hilsen Martin, NextGenTel
Litt rotete tv guide, filmguiden er bra. Leveransen av utstyret var bra
Hei, Nils! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler opplevelsen din på Bytt.no 😊 Godt å se at du fikk utstyret som forventet. Jeg lover at vi skal fortsette å levere det du forventer, men også jobbe for å gjøre ting enda bedre! Det er nok litt tilvenning mellom ulike TV-løsninger og TV-guider. Men jeg er sikker på at du kommer til å bli fornøyd med RiksTV. En av grunnene til at vi samarbeider med RiksTV er at de har blant markedets mest fornøyde TV-kunder 😊 Ha en flott fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Det er litt uvant, men det synes bra. Vet ikke sikkert , men savner opptaksmuligheter. Ellers må jeg vende meg til det. Økonomi spiller også en roll. Det et billigere enn Telenor.
Hei, Stein! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du har lagt igjen din omtale her på Bytt.no 😊 Veldig fint å se at du er fornøyd med kundeservicen hos oss og at du opplever god hastighet på fiberen. Hos oss skal du få samme gode kvalitet, bare billigere. Nye ting krever gjerne litt tilvenning som du sier. Men jeg tror du vil bli fornøyd med TV-løsningen som RiksTV leverer til deg. Jeg ser kun fornavnet ditt her, og ikke hvilken TV-boks du har. Men RiksTV har et ukesarkiv som gjør at du kan se opp igjen programmer dersom du ikke rekker sendestart 😊 Det er spesiellt nyttig på Strømmeboksen som ikke har opptaksfunksjon. Dersom det er noe med TV-løsningen du lurer på kan du kontakte RiksTV direkte her: https://www.rikstv.no/kontakt Ha en nydelig fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel