Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ingen nett

Omtale av  Jan K

Har fortsatt ikkje fått no beskjed om når installatør kommer. Så håper rekning er like sein sa eg ikkje får brukt det før eg blir koblet til.

Svar fra NextGenTel
04.12.2023 13:13

Hei Jan! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Så kjedelig å høre at du ikke har fått beskjed om når montør kommer for installasjon. Jeg ser kun at det er fiber det er snakk om, uten at jeg ser noe mer informasjon som gjelder for din bestilling. Når det skal installeres fiber er det lengre leveringstid hos oss, slik som hos andre fiberleverandører, men vi skal gi deg beskjed så fort vi har fått bekreftet installasjonsdato. Faktura sendes automatisk etter at installasjonen er gjennomført, og den skal ikke sendes før vi har fått tommel opp fra montør at alt er på plass 😊 Dersom du vil at vi tar en kikk på bestillingen din, eller du har andre spørsmål, er vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979, eller chat på MinSide. Håper at vi hører fra deg 😊 Hilsen Martin NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Helt greit!

Omtale av  Jon

Funket sømløst å bytte om fra Telenor. Linja funker fint til lavere pris.

Svar fra NextGenTel
04.12.2023 08:25

Hei Jon! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Vi setter stor pris på at du har blitt kunde hos oss! Utrolig hyggelig å se at du har opplevd byttet over til oss som sømløst, og at du er fornøyd med hastigheten. Hos oss skal du få samme kvaliteten, bare billig. Vi skal jobbe på videre for å gi deg, og alle våre kunder, en god deal på sitt internettabonnement. Om du har noen spørsmål er vi klar til å hjelpe deg på telefon 987 07 979, eller chat på MinSide 🤗 Ha en strålende mandag! Martin NextGenTel

Har ikke funnet ut alt enda

Omtale av  Lars

Alt virker som det skall Må bruke litt tid for å sette oss inn i "remot kontrollen" Har nok ikke funnet ut av mulighetene som ligger i en enklere oppstart enda.

Svar fra NextGenTel
28.11.2023 08:19

Hei Lars! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Det er godt å høre at alt fungerer som det skal med nettet du har på fiber hos oss! Vi er veldig glad for at du har blitt kunde hos oss, og gleder oss til veien videre 🤗 Siden du nevner fjernkontroll så vil jeg anta at du tenker på den du har fått fra RiksTV. Undertegnede kan skrive under på at det er behov for en innkjøringsperiode når det er noe nytt. Jeg har for eksempel ennå ikke helt blitt venn med min nye robotstøvsuger som kom inn døren i fjor, og som 𝐯𝐢𝐬𝐬𝐭𝐧𝐨𝐤 skulle gjøre husvasken enklere 😅 Heldigvis er RiksTV-ekspertene klar til å hjelpe deg på telefon 210 10 210 ⭐ Da kan de hjelpe deg med fjernkontrollen, og guide deg til hvordan du kan få mest mulig ut av RiksTV-oppsettet. Dersom du lurer på noe rundt internettabonnementet ditt og ønsker rådgivning fra oss, er vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979, eller på chat på MinSide. Ha en superfin tirsdag! Martin NextGenTel

Dårlig kundeoppfølging

Omtale av  Even N

Nettet er bra, men oppfølging av riks tv er ikke bra. Venter enda på dekoder. Appen feiler ofte på mobilen.

Svar fra NextGenTel
27.11.2023 14:20

Hei Even! Takk for at du deler omtalen din her på Bytt.no med oss 🤗 Det er veldig flott å se at nettet du har på fiber fra oss fungerer fint! At du venter på utstyr fra RiksTV må vi selvfølgelig finne en løsning på. Dersom du ikke allerede har gjort det, vil jeg gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 987 07 979, eller chat på MinSide, slik at vi kan finne ut hva som har skjedd og løse det raskt 😊 Ha en flott mandag! Martin NextGenTel

Overaskende bra til så rimelig pris.

Omtale av  Tom H

Overtagelse fra tidligere leverandør gikk veldig fint, sparte 600 kr mnd gjorde jeg også. Riks tv avtalen deres fungerer også veldig bra.

Svar fra NextGenTel
27.11.2023 10:29

Hei Tom! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Så fint å høre at byttet fra din forrige leverandør gikk så bra, og at du er fornøyd med å spare penger ved å bytte til oss 🤩 Hos oss skal du få samme gode kvaliteten, bare billig. Kjekt å se at du også er fornøyd med RiksTV-avtalen du har fått. Vi er glad for å ha deg som kunde, og vi gleder oss til å fortsette å presse prisene slik at du alltid har en god deal på internettabonnementet ditt 😊 Ha en flott mandag! Martin NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Tragisk dårlig

Omtale av  Kjell K

Tragisk dårlig. 0 hjelp og mister nett hele tiden. Har butikk hjemme som trenger nett men mister kunder pga dette nå

Svar fra NextGenTel
27.11.2023 10:26

Hei Kjetil! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Det er veldig kjedelig å høre at du opplever nettet på den måten. Vi er veldig opptatt av at at det skal være enkelt for deg å være kunde, så her må vi selvfølgelig finne en god løsning på problemet du opplever. Jeg får ikke sett hvilken teknologi du har internett fra oss på, men jeg vil gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 987 07 979 eller chat på MinSide, slik at vi kan få feilsøkt sammen med deg for å finne ut hva som er feilen. Jeg håper at vi hører fra deg 😊 Ha en flott mandag! Martin NextGenTel

Veldig fornøyd så langt🤗

Omtale av  Odd B

God informasjon hele veien. Ingen problemer med oppkobling. Alt virker som det skal. Lett å komme i kontakt over telefon. Trivelig og hjelpsom kontakt personer.

Svar fra NextGenTel
27.11.2023 09:27

Hei Odd! Tusen takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 🤗 Så flott å se at du er fornøyd både med informasjonen du har fått, hvor lett oppkoblingen gikk, og hjelpen du fikk av kollegaene mine på telefon! 🤩 Dersom du har noen spørsmål og ønsker rådgivning er vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979, eller via chat på MinSide. Ha en strålende mandag! Martin NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR