NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har hatt trøbbel med nettet siden september. Det har vært tregt samt falt helt ut i visse perioder og sånn kan mann ikke ha det når det er studenter som er helt avhengig av nettet i sitt skolearbeide. Extendere har blitt fakturert uten å ha blitt levert men ikke kreditert. Etter flere påminnelser og reklamasjonsbrev, som ikke har besvart, har de dratt av beløpet mot mars måned leie. Korrekt skal være mot den faktura som avses. I går stengte de av nettet på grunn av at fakturaen med extenderen ikke var betalt. Mars måneds leie er uaktuell om nettet ikke åpnes. Har vært i kontakt med Kundeservice utallige ganger men uten resultat. Det virker som Kundeservice ikke besitter den logiske kunnskapen som trengs for å løse enkle problem.
Skjønner ikke helt hvorfor vi har nextgentel i huset. Utrolig tregt nedlastningshastighet, rundt 1-3 mgb. Er vel en grunn for at familien kjøper dette her, men det kan ikke være på grunn av hastigheten :(.
Nettet datt ut, borte i 5 dager fått beskjed om at det er fikset 3 dager på rad
Denne omtalen er skrevet på mobilen min, og lastet opp via 4g. Jeg har nå ventet i et kvarter på å få lastet EN SIDE MED TEKST. Hele selskapet er en enorm provokasjon, og det aller verste er at jeg gang på gang med noen års mellomrom lar meg lure av sleipe lovord om at linjen vil bli stabil og rask, og så tegner jeg et abonnement med ett års bindingstid, fordi det er sånn de opererer! Hvis du klager på hastigheten og vil si opp kommer de med snirklete og tungvinte tips som ikke bærer noe sted frem. Jeg teller ned dagene til vi kan skrote denne kjipe avtalen.
Helt elendig. Skulle aldri trodd på selgeren som løy oss midt i ansiktet. TV fungerer ikke i det hele tatt. Vi sitter med et produkt som ikke fungerer!! Ingen av de kriteriene vi stilte og måtte ha oppfylt, er til stede. Selv om selger lovet at dette skulle gå uten noen problem. De på reklamasjon sier: kunden sitt problem. De tar ikke noe selvkritikk selv om de løy! De vil ikke annulere vår kontrakt selv med klare brudd fra deres side. Advarer alle mot denne useriøse aktøren på markedet.
De anbefaler internet tjeneste, men det virker ikke bra. Hadde avtale på 10Mb men fikk 2-3Mb. Også de aksepterer ikke forklaring om at det er for lite fart til å holde denne tjenester. 3 måneder etter oppsigelse fikk jeg påminnelse om forfalt saldo på kr. 1250 Firma er ikke ærlig, tuller med kunder, vil bare tjene penger uten å levere tjenester på et godt nivå.
Hadde bra hastighet i starten, men nå får jeg ca 10-15 % av det jeg betaler for (100/100) :-( Opplastinghastigheten er 100mbs som er det jeg betaler.