NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd. Men synes at det er litt dyrt på grunn av inntekt tap på grunn av dagens situasjon (korona). Sitter pris hvis jeg bytter til mobil bredbånd. Takk.
Veldig fornøyd med at ønske ser ut til å løse seg snarest! 😄👍🏻
Topp service. Kundemotakere som er hyggelige og løsningsorientert.
Fungerer veldig bra, veldig stabilt, og man kan bruke appen deres til nesten alt.
Hyggelig kundeservice som retleia meg med å få TV dekoder opp å gå.
Veldig god hjelp, og god service. Ingen kø på telefonen, og hyggelig /hjelpsom betjening 😄.
Jeg syntes det er dårlig at jeg blir forespeilet en månedspris og etableringskostnad for så å få regning på 2,5 x månedspris + etablering. Fakturaavdelingen hadde ingen løsning på hverken utsette faktura eller flytte på sum eller perioder. At første faktura kommer på 2000,- var det ingen som sa til meg. Generelt lite god kundeservice.