NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det tok litt tid fra bestilling til det skjedde noe, men alt har fungert fint fra jeg fikk dato for leveranse. Installasjon var enkel. Litt trøbbel med å få internett forbindelse, men fikk hjelp via chat i løpet av få minutter.
Hei Truls! Takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no 🤗 Vi jobber på for at det skal være enkelt for deg å bli, og være, kunde hos oss. Derfor er det veldig hyggelig å høre at fiberen har fungert bra hos deg etter oppkobling 😊 At installasjonen var enkel er også veldig fint å se, samt at oppstartsproblemene ble løst raskt etter hjelpen du fikk på chat! Dersom du har noen spørsmål er vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979, eller via chat på MinSide 😊 Ha en flott mandag! Martin NextGenTel
Jeg er superfornøyd. Jeg opplever at nette fra dere er bedere en fra telenor
Hei Ingrid! Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no 🤗 Det er veldig hyggelig å høre at du opplever fibernettet hos oss som bedre enn hos Telenor 😊 Vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt for deg å være kunde, og samtidig er vi opptatt av at du skal ha en god deal på internettabonnementet ditt. Hos oss skal du få samme gode kvalitet, bare billig. Dersom du har noen spørsmål og ønsker rådgivning fra oss er det bare å ta kontakt på telefon 987 07 979, eller bruke chat på MinSide. Ha en nydelig fredag! Martin NextGenTel
Modeme er gir bedre signaler en det tidligere, lett å montere.
Hei Håvard! Takk for at du deler omtanken din med oss her på Bytt.no 🤗 Så flott å høre at du er fornøyd med kundeservice hos oss, og det nye WiFi-utstyret du har fått 😊 Vi er opptatt av kvalitet både på fiber, og på WiFi-utstyr, og hos oss kan du være trygg på at du får god kvalitet på begge deler. Forskjellen på oss og andre internettleverandører er at du får begge deler til en god pris. Dersom du har spørsmål og ønsker rådgivning fra oss er det bare å ta kontakt med oss på telefon 987 07 979, eller via chatten på MinSide. Vi er klare for å hjelpe deg 🤝 Ha en superfin torsdag! Martin NextGenTel
Fikk pristilbud som var lavere enn det jeg hadde, med samme hastighet. God informasjon fra NextGen Tel underveis om når omkoblingen skulle være. Omkoblingen fra min gamle nettleverandør til NextGen Tel gikk raskt og helt uproblematisk.
Hei Odd Harald! Takk for at du deler omtalen din med oss på Bytt.no 😊 Utrolig kjekt å se at du er fornøyd med både pris, hastighet og hvordan byttet over til oss gikk. Hos oss kan du være trygg på at du får samme gode kvalitet på fiberen, bare til en god pris. Vi skal fortsette med å presse prisene på ditt, og alle våre kunders, internettabonnement, og vi er utrolig glad for å ha deg med på laget 🤗 Dersom du skulle lure på noe, eller noe uforutsett oppstår, er vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979, eller via chatten på MinSide. Ha en fortreffelig torsdag! Martin NextGenTel
Veldige enkel å sette opp.strøm og en kabel inn i boksen i veggen og så har man internett.
Hei Kk! Takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no 🤗 Det er utrolig hyggelig å se at du opplever oppkoblingen som enkel! Hver dag jobber vi for at det skal være enkelt for deg å bli, og være, kunde hos oss 🤩 Like hyggelig er det å se at du opplever hastigheten som svært bra på fiberen fra oss. Dersom du har noen spørsmål og ønsker rådgivning fra oss, er det bare å ta kontakt med oss på telefon 987 07 979, eller bruke chatten på MinSide. Ha en nydelig torsdag! Martin NextGenTel
Dette kan sammenlignes med ran på open gate . Fikk instalert mobilt brebånd ,som ikke virket . Etter utallige timer i telefonen å ett angrerettskjema som ikke gikk ann å sende inn . Å kundebehandler som aldri var den rette . Har d endt med en haug med fakturaer på ting jeg ikke har fått . Til og med faktura på Internett tjenester flere måneder etter at utstyr er tilbake send å abonnementet avsluttet . Endte med Forliksrådet. SÅ HAR JEG KUNN EN ANBEFALING IKKE SKAFF DERE NEXTGENTEL!!!!!
Hei Atle! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Det er veldig kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med bestilling av internett hos oss. Siden du nevner installasjon så antar jeg at det er Trådløst Bredbånd, og ikke mobilt bredbånd, som du bestilte hos oss. Vi ønsker å gjøre det enkelt å få på plass Trådløst Bredbånd, og derfor har vi full valgfrihet til å velge den type installasjon som passer. Enten om du vil gjøre alt selv, litt selv, eller la montøren fikse hele installasjonen, så har vi løsningen som passer for deg 😊 Angrerettskjema skal ikke være vanskelig å sende inn til oss på e-post, så der skulle jeg gjerne hatt litt mer informasjon om hva som faktisk var problemet. Det er også fullt mulig å bruke angreretten ved å sende inn sak på MinSide, eller i MinSide-appen. Det tar vanligvis under 1 minutt å gjøre. Det skal selvfølgelig ikke være sånn at faktura for internettjenester kommer etter at abonnementet er avsluttet. Når vi avslutter et abonnement så skal også faktureringen på internettjenester avsluttes. Dersom du ikke allerede har fått en løsning på det, så setter jeg pris på om du tar kontakt med oss på telefon 987 07 979 eller via chat på MinSide, slik at vi kan finne en løsning. Jeg håper at du har funnet en internettleverandør som passer, og benytter samtidig anledningen til å ønske deg en fin onsdag 🤗 Martin NextGenTel
Internett som stadig slutter å virke. Ingen kundeservice i helgene.
Hei Ronja! Takk for at du tar deg tid til å legge inn en omtale her på Bytt.no 😊 Det er veldig kjedelig å høre at du opplever at nettet slutter å funke i perioder. Slik skal det ikke være, og spesielt ikke når du har fiber. Nå kjenner ikke jeg til konkret hva som er problemet, og derfor vil jeg gjerne at vi kommer til bunns i hva det kan være som gjør at nettet slutter å funke hos deg. Siden fiberkabelen skal være veldig stabil, så kan det være andre ting som for eksempel WiFi-utstyret som ikke fungerer til din bolig og bruk. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 987 07 979, eller chatt på MinSide, slik at vi kan hjelpe deg med å løse problemet. Dersom du ikke er hjemme ved utstyret innenfor åpningstidene til kundeservice så kan du sende oss en melding i Dialog på MinSide, eller i MinSide-appen. Legg gjerne ved en konkret beskrivelse av hvilken feil som oppstår, når det vanligvis skjer, og hva som skjer med utstyret som er koblet opp hjemme hos deg (dersom lampene på boksene endrer seg vil det være svært relevant). Håper at vi hører fra deg! Ha en nydelig tirsdag 🤗 Martin NextGenTel