NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Blodpris for et fryktelig dårlig produkt. Er utrolig misfornøyd med Nextgentel.
Det ble rettet med en gang jeg ringte. Kundebehandler så hva som var feil, og rettet dette...😊 Bra og Hurtig Service.
Dårlig kundeservice! Merker stor forskjell på prioritering av nye/eksisterende kunde!
Hei Kristian, Det er viktig å ta vare på de kundene en har og ikke kun etterstrebe å få nye. Jeg ønsker gjerne å hjelpe deg og om du vil kan sende en epost til [email protected] med en forklaring på hva det gjelder - så tar jeg kontakt senest over påske. Hilsen Samuel i NextGenTel
Kundeservice er kjempe hyggelig og greit og pleier å få hjelp når jeg trenger 👍
Hadde problemer ved at TV bilde falt ut til stadighet. Etter diverse tester, fikk vi ny dekoder som løste problemet.
Fått beskjed av kundeservice om å ikke returnere modenen. Jeg har deretter fått automatiske meldinger om returnering. Har ringt og gitt beskjed om returnering og kollinummeren: 37*****4. Allikevel har jeg fått gebyr for dette. Dette er uakseptabelt. Jeg har snakket med faktura avdelingen og ser bort i fra regningen, men jeg ønsker skriftlig dokumentasjon av dere.
Jeg ønsker å klage på (anonymisert) fra leverende avdeling. Ufin måte å snakke. Ganske uhøflig. Jeg ventet 6 uker før min bestilling og måtte vente 6 uker igjen i følge han og det passer ikke. Ønsker å klage og jeg kan ikke sitte hjemme uten nett. Dere kommer til å miste en kunder hvis dere fikser ikke dette problem stilling. Venter på svar hvis dere lese meldinger.
Hei Omara. Først og fremst skal alle våre kunder behandles med respekt og jeg beklager at du ikke opplevde dette. Navnet du oppga sensureres her etter Bytt.no sine retningslinjer. Klager rettet direkte mot en av våre kundemedarbeidere kan sendes til oss ved at du tar kontakt med kundeservice. Jeg har ikke mulighet til å søke opp kundeforholdet ditt basert på denne anmeldelsen, men jeg håper du tar kontakt med oss igjen. Hilsen Samuel i NextGenTel