NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ivrig på å få deg som kunde, men så stopper all form for god kundebehandling
Sender utstyr som vi ikke skal ha. De krever å få det tilbake, men vil ikke betale retur frakt. Skuffende. Angrer på avtale med selskapet.
Kjempegod kundeservice det kom en hyggelig selger på dørs som var rolig og forklarte meg alt. Sparte 3000kr ca på fiberløsningen deres og er hittil kjempefornøyd!
Dårlig responstid fra kundeservice. 5-dager uten nett. Feilen meld på fredag og beskjed til service var sendt videre fra nextgentel på mandag. Det helt ignorant og arrogante mot kunden!
Har hvert kunde siden 2014, men har aldri hatt ordentlig nett. De lovet et abonnement som leverte 20 000 mb, men har aldri kommet over 14. Lurer nå på og kontakte tv2 hjelper deg, siden de aldri ordner opp. Tar betalt for noe de aldrig har klart og levere.
Fornøyd. Hatt bredbånd fra Nextgentel i vel 13 år. Ingen tanker om å bytte leverandør. Noe vanskelig å komme gjennom til kundeservice er det eneste minuset fra meg.
Jeg hadde gitt klar beskjed om at jeg skulle få fibernett ila året og avtalt at bredbåndet fra NextGenTel kun skulle være en mellomløsning. Det var bare å si opp avtalen når som helst helt gebyrfritt siden jeg hadde gitt beskjed om fibernettet på forhånd. Dette var en klar og tydelig avtale med en av NextGenTel's veldig hyggelige kunderådgivere -og tydeligvis gode salgspersoner. Nå når jeg skulle si opp avtalen fikk jeg et heftig gebyr på 1750kr, og kundeservice har vært helt håpløse. I tillegg får jeg ikke koblet verken telefon eller PC på nett siden bredbåndet er så dårlig, så bruker bare 4G uansett... Hadde gitt 0 stjerner om jeg kunne.