NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg savner tekst tv på nrk som jeg normalt bruker endel
Hei, Geir Vi setter pris på at du legger igjen din omtale her på Bytt.no! Tusen takk for at du velger internett og TV fra NextGenTel og RiksTV. RiksTV har tekst tv til NRK kanalene på følgende kanaler: 995 for NRK1, 996 NRK 2 og 997 NRK 3. Håper ellers at alt fungerer som det skal med internett og TV hjemme hos deg. Dersom du har spørsmål om internettabonnementet ditt og ønsker rådgivning fra oss står vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979. Ha en flott mandag! Jenny NextGenTel
Forferdelig dårlig og ustabilt signal, tv-signal ofte uten lyd. Kanalskifte er ofte tregt og lar seg ikke gjøre. Flere småting fører til stor frustrasjon og negativ opplevelse.
Hei Rux! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Det er ikke kjekt å se at du er misfornøyd med fiberen fra oss, og at du har problemer med TV-løsningen. Slik skal det ikke være. Vi leverer på 100 % samme fiberlinje som Telenor, så det skal ikke være noe forskjell i fibersignalet inn til boligen din. Det kan være at det er utfordringer med WiFi-utstyr, dekning og signal som skaper problemene du opplever. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 987 07 979, eller chat på MinSide så skal vi hjelpe deg med å finne en løsning på problemene du opplever. Håper at vi hører fra deg 😊 Ha en flott fredag! Martin NextGenTel
Uten noen erfaring eller kunnskap om montering av slikt utstyr burde det vært tilbudt fysisk hjelp til dette. Det er i tillegg vanskelig å få svar på henvendelser på kveldstid når man er i nærheten av TV.
Hei Evy! Takk for at du deler omtalen din med oss på Bytt.no 😊 Det høres ut som at det er utstyret fra RiksTV som du opplever som litt vanskelig å montere. Det er absolutt viktig at det er god veiledning som ligger ved utstyret, og det skal RiksTV ha. Ta gjerne kontakt med RiksTV direkte på telefon 210 10 210, eller bruk chat på rikstv.no/kontakt. Da skal RiksTV kunne hjelpe deg med utfordringene med montering 😊 Dersom du har spørsmål om internettabonnementet ditt og ønsker rådgivning fra oss står vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979. Ha en flott fredag! Martin NextGenTel
Greit og enkelt å bytte.Kjekt utstyr som fungerer godt.
Hei Bobo! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 🤗 Vi er veldig glad for at du har blitt kunde hos oss, og at du er fornøyd med hvor enkelt det var å bytte til oss. Veldig fint å se at du også er fornøyd med WiFi-utstyret som du har fra oss. Vi skal fortsette å gjøre det enkelt for deg å være kunde hos oss i NextGenTel, og samtidig gi deg god kvalitet på fiberen til en god pris. Ha en flott fredag! Martin NextGenTel
Funker fjell. Ingen nedetid så langt. Tror nesten det er mere stabilt enn Telenor
Hei, Knut V Tusen takk for din omtale her på Bytt.no! Veldig kjekt at bredbåndet fra oss fungerer akkurat som det skal hos deg. Vi leverer på akkurat samme linje, så vi skal levere et internettabonnement som er minst like bra 🥳 Takk for at du velger bredbånd fra NextGenTel, vi gleder oss til å fortsette å presse prisene slik at du alltid har en god deal på internettabonnementet ditt! Ønsker deg en riktig god helg Jenny NextGenTel
Lite fornøyd. Fikk en kanalpakke tredd ned over hodet som vi ikke ville ha, sportspakken. Vi er to eldre som ikke ser på sport. Ved byttet mistet vi bl.a. lokale tv-kanaler. Skal vi virkelig være nødt til å slite med denne tv-løsningen i ett år? Vanskelig og tungvint bruk av fjernkontroll.
Hei, Alf K Tusen takk for at du skriver en omtale her på Bytt.no! Så kjedelig å høre at du ikke er fornøyd med TV-pakken du har fått som vi leverer i samarbeid med Riks-TV. Nå vet jeg ikke hvilke kanaler det er du har byttet til, men vi vil gjerne se på om det er en annen pakke som kan passe ditt bruk bedre! Håper du tar kontakt med oss eller Riks-TV, så prøver vi sammen å finne en løsning! Vi er klar til å hjelpe deg på telefon 987 07 979, eller chat på MinSide 😊 Ønsker deg en riktig fin helg! Jenny NextGenTel
Har fortsatt ikkje fått no beskjed om når installatør kommer. Så håper rekning er like sein sa eg ikkje får brukt det før eg blir koblet til.
Hei Jan! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Så kjedelig å høre at du ikke har fått beskjed om når montør kommer for installasjon. Jeg ser kun at det er fiber det er snakk om, uten at jeg ser noe mer informasjon som gjelder for din bestilling. Når det skal installeres fiber er det lengre leveringstid hos oss, slik som hos andre fiberleverandører, men vi skal gi deg beskjed så fort vi har fått bekreftet installasjonsdato. Faktura sendes automatisk etter at installasjonen er gjennomført, og den skal ikke sendes før vi har fått tommel opp fra montør at alt er på plass 😊 Dersom du vil at vi tar en kikk på bestillingen din, eller du har andre spørsmål, er vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979, eller chat på MinSide. Håper at vi hører fra deg 😊 Hilsen Martin NextGenTel