NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ved å svare ok på telefon mener NextGenTel at jeg har bundet meg til 12 mnd bruk. Jeg ville si opp 2 dgr etter å ha mottatt utstyret men da var angrefristen ute, fandens utrolig. De skal nå ha 5000.- for oppsigelsen. Kan dette være lov. Har hatt Telenor i alle år uten et eneste problem, nå disse 3 dgr er det ingen ting som fungere tilfredsstillende. Er det noen som vet hvordan dette fungerer. Om det ikke er andre løsninger må jeg ta kostnaden da jeg ikke gidder å ha det som der er i dag.
Utrolig mye feil og driftsmeldinger ofte. Anbefaler ingen å velge nextgentel
Mye arbeid med nettet, dårlig nettforbindelse, ekstremt missfornøyd med NextGenTel
Først så skulle de ordne de internett snarest. Så får vi plutselig mail om at installasjon blir senest 25.april Vi ventet i 2 mnd . Vi fikk ikke lov å kansellere selv om vi hadde fått feil info. Mellomtiden sendte de ruter selv om vi opplyste vi hadde. Vi ville sende i retur å de ville ha 150 kr for returlapp. Så telte vi ned dagene for å få nett. Siden vi ikke stolte 100 prosent på de ringte vi mange ganger for å forsikre oss. Joda. 25 april blir det nett. Tok fri fra jobb å ventet. Hørte ingenting . Ringte montør å de sa at de ventet på tillatelse fra kommunen til å sperre av veien. Å det kan ta flere mnd til . De er et selskap som har null kommunikasjon å bare selge og utnytter kundene sine. Aldri vært så frustrert før. Å nå vil vi bytte å må betale bruddbebyr. Selv om de flere ganger har brutt avtalen HOLD DERE UNNA!!!!
Fikk ikke det utstyret jeg ble lovet, viste ingen vilje til å ordne opp, fikk ingen kompensasjon, ingen hjelp til å ordne opp. Måtte kjøpe ekstra router selv.
Aldri fungert godt, svert ustabil internett med ikke eksisterende service, en lukket runde. Ett år uten internett med massiv bruk av tid til å slukke/reset, etc. Anbefales alt mulig for å maskere evt billige utstyr feil og lukke veien til service hjelp.
ufyselig kundeservice anbefaler absolutt ingen og velge nextgentel, med mindre det er absolutt siste løsning. kan presisere nok hvor dårlig kundeservicen og hvor ufyslige de som jobber der er, og hvor lite kompetanse de har om ikt-altså de som jobber i kundeservice.