NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke mulig å kontakte de på epost, ingen epostadresse å finne. Dårlig bredbånd her jeg bor.
Jeg betaler for 1000/1000 og hjemme internett men får 5/5 og ingen vil undersøke en gang. De påstår at det må være noe galt med ruteren de leverte, men nekter ansvar for den. Det står Nextgentel på ruteren, altså en del av deres produkt. De tar ikke ansvar men kreve betaling av regning i foreveien!! Nextgentel nekter ansvar og nekter å feilsøke fra annet enn pulten.
Jeg tror at det er en god bedrift, bra service og prisen er gungstig
Hei Mariela, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din opplevelse hos oss 😍 Ha en flott dag videre Mvh Christian
For dyrt ift hastigheten jeg får. I tillegg må jeg velge RiksTV hvis jeg vil ha tv, og de kan ikke levere der jeg har fritidsbolig. Nå ser det i tillegg ut til at jeg ikke får byttet
Bestilte fiberbredbånd i desember i fjord, og har nå i mars omsider etter mange omganger med kundeservice fått siste dag i mai for neste trinn i bestillingen. Innen kl. 16 den 30.mai skal enten en operatør komme for å ta en befaring av leiligheten, eventuelt få koblet opp fiber oksen, hvis jeg er heldig. Det vil igjen si at nettet høyst sannsynlig ikke er klart før i juni. Og da snakker vi 6.mnd ventetid. Og som flere her påpeker, har ikke NextGenTel noe de skulle sagt når det gjelder dato for oppkobling. Da har jeg ikke tatt med at du som skal ta over linja fra en tidligere leietager selv må finne ut av hvem som er juridisk eier av linja, og få vedkommende til å skrive under med sin informasjon. Der papiret som blir sendt ut må sendes inn til NextGenTel for videre behandling. Men NextGenTel kan ikke si noe hint om hvem som kan være en juridisk eier av en linje. Det må man som kunde finne ut av selv. Jeg har gått tre ganger med dem for å finne ut av hvem dette kan være, og etter tredje gangen ble det satt en sak for å finne ut av det. Jeg kan ikke tenke meg at jeg er den eneste kunden som har opplevd dette. Du må virkelig like å være detektiv på fritiden og ha en masse tolmodigheten. Du må også være forbredt på at alt arbeidet du som kunde gjør kan være bortkastet, dersom papiret du har brukt en del tid på å fylt ut kan forsvinne eller at informasjonen som er gitt ikke blir registrert i firmaet sitt register. Hver gang du tar runden vil du havne bakerst i behandlings- og oppkoblingskøen mot Telenor som selvfølgelig ordner sine egene kunder først. Da blir det fort 4 nye uker å vente, vente på avslag for så å begynne på nytt med denne gjettelelen. Dette har skjedd to ganger, der den tredje gangen plutselig viste seg at eierskifte kunne gjøres med en enkel sms bare du som ny kunde har et nummer som går til riktig juridisk eier. Om jeg hadde vært i kundeservice hadde jeg vært litt flau over egen arbeidsgiver. Det går ikke ann å bruke så lang tid på å gi noen nett, og dessuten virker det ikke som dem har så veldig lyst til å få fortgang i ting heller. Jeg er en tolmodig person og sitter lydig sammen med eieren min NextGenTel og venter på noe godt som kansje kommer. Men er veldig redd for hvordan hastigheten er når nettet først kommer i sommer. Så tenk på dette alle som vurderer NextGenTel som leverandør. De har riktignok gode priser på nettet, om du bare får det noen ganger. Desverre Så kan jeg ikke si at jeg anbefaler dem til andre kunder. Så tenker å forlate skuta før den synker helt. Så får håpe at ordtaket stemmer: De som venter på noe godt, venter ikke forgjeves;)
Kunde"forholdet" startet å sluttet med negativ kundeservice, eller fraværende kundeservice. Når du stiller spørsmål og de svarer på helt andre ting så mangler du enten noe mellom ørene, eller så trenerer de problemet. Når du på toppen er bundet opp i bindingstid har du ingen valg. I mitt tilfelle var det overfakturering og endring av pris uten varsel som ble dråpen, spesielt når de fakturerer for utstyr jeg aldri har mottatt og på toppen ber meg betale for returfrakt for utstyr jeg aldri har mottatt. Skal prisene øke må også service og produkt øke og ikke det motsatte. Håper jeg aldri mer trenger å være kunde her igjen..... Men det er vel en bransje standard dette, er vel svært få kompetente mennesker som har sosial intelligens som ønsker jobbe i den type bransje.
Elendig kundebehandling, lurer kundene med fiktive bindingstider. Styr unna !!!!!!!
Hei Per, Her ser det ut til at du har hatt en litt dårlig opplevelse hos oss. Det er selvfølgelig beklagelig. Det hadde vært til stor hjelp hvis du kunne forklart litt mer hva du legger i "fiktive bindingstider". Vi opplever at våre vilkår er tydelige og forståelige, men hvis den opplevelsen ikke deles av våre kunder er vi selvfølgelig svært opptatt av å rydde opp i det. Håper å høre fra deg. Mvh Christian