NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dyrt, ofte tregt nett, vanskelig nå på tlf. I februar frem til mai/juni var det ofte no galt og vi fikk driftsmelding at arbeid pågår sånn ca 4-5 g uka. Når det endelig virket igjen, så var det ikke mange dagene før det skjedde igjen. De kompenserer ikke. Måtte betale for ubegrenset data i mobilabonnement, så ble endel dyrere enn planlagt.
Hei Inger, Tusen takk for at du har blitt kunde hos oss og deler din omtale her på Bytt 💚 Så kjipt å høre at du har hatt mye feil på fiberen fra oss og at du ikke har fått kompensasjonen som du har rett på. Jeg håper du tar kontakt med oss så vi får ordnet med kompensasjonen din! Ring oss gjerne på 98707979, så skal vi hjelpe deg videre med dette og eventuelt andre spørsmål om ditt abonnement. Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Nette går forte. Men kundene sørvis en time å vente er ikke bra og ringe tilbake funket ikke.
Hei Løberg, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Kjempe bra at internett fungerer akkurat som det skal! Vi leverer jo akkurat samme kvalitet men rimeligere 🥳 Det er kjipt å vente lenge når du prøver å komme i kontakt og det har i perioder altfor lang ventetid på telefon hos oss. Det har vi sett og jobbet kjempe hardt for å bli bedre på, derfor får du nå hjelp på et øyeblikk om du ringer inn 🙌 Ha en nydelig helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Det er OK kvalitet på forbindelsen, men fjernkontrollen til Riks-tv er ikke brukervennlig.
Hei Jan, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Med OK kvalitet på forbindelsen - så håper jeg du mener at det fungerer sømløst. Om det er ustabilt eller du opplever andre problemer, vil vi gjerne hjelpe med å finne en løsning på det. Da kan du enkelt komme i kontakt med oss på chat via MinSide eller ringe oss på 98707979 😄 Så kjedelig at du ikke liker fjernkontrollen, her skulle vi også gjerne hatt litt mer informasjon fra deg om hva du ikke er fornøyd med, og finne ut om det er noe vi kan bidra med. Håper vi hører fra deg. Ha en god helg når den tid kommer 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
, Vi er veldig fornøyd fornæyd med Nexetel.Alt er ok
Hei Asbjørn, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt for oss i NextGenTel å høre at dere er fornøyd. Vi lover å jobbe på fremover for at det skal være enkelt for dere som kunde 😄 Ha en strålende onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Nylig byttet til Nexgentel. Meget fornøyd med informasjon i forkant, enkel oppstart, og godt fornøyd med hastighet på nettet.😃
Hei Nils, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt å se at du har hatt en enkel oppstart! Vi skal jobbe for at det blir like enkelt for deg som kunde i tiden som kommer 😄 Og har du spørsmål så kan du raskt komme i kontakt på chat via MinSide eller telefon 98707979. Ha en nydelig onsdag Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Litt mye tull med routere. Tok for lang tid til jeg hadde en router som fungerte. Kjøpte derfor router.
Hei Hans, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Kjedelig at det blei tull med ruter, det skal jo være enkelt å bli kunde hos oss. Jeg kan ikke se detaljer om ditt abonnement ut fra denne kommentaren så jeg vet ikke hvorfor det har blitt tull. Jeg ville satt stor pris på om du sendte en e-post til [email protected] med mer informasjon, sånn at vi kan ta lærdom av dette 😊 Jeg håper alt fungerer som det skal hos deg nå, om du har noen spørsmål kan du raskt komme i kontakt på chat via MinSide eller telefon 98707979. Ha en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Alt har gått som avtalt. Men måtte ha hjelp av en annen person for bruk av fjernkontrollen
Hei Sigbjørn, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Kjekt å se at alt har gått som avtalt, det skal være enkelt å bli kunde hos oss. Det kan være uvant å venne seg til nytt TV-abonnement, siden det er litt ulikt fra det man har fra før. Jeg håper at du har vent deg til RiksTV og er fornøyd med det nå, og husk at vi er her for å hjelpe om du har noen spørsmål 😊 Ha en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel