Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Har jeg hatt muligheten å gi null stjerner så har jeg gjort det.

Omtale av  Hans R. A

Nettet ble utsatt på grunn av adresse-feil fra deres side, de "hadde ikke muligheten" å hjelpe, så jeg måtte be de flytte adressen min. Så, de fakturerte meg for to adresser og, så ikke nokk med dem at de gjør feil, de også svindlet meg for to abonnement. Får ikke hjelp hos kundeservice, bare en gjeng studenter som vet mindre enn en seks-åring som har lært seg å bruke google. Selve nettet fungerte og var stabilt, men jeg måtte tross alt vente over en måned lengre enn jeg skulle. 1200kr for 40 mbit i innhastighet er bare latterlig, jeg trudde ikke markedet var så ufordragelig enda, men tydeligvis ifølge NextGenTel.

Svar fra NextGenTel
07.04.2020 11:19

Hei Hans Hyggelig å høre at nettet fungerte og var stabilt når det først var på plass, men det var dessverre det eneste hyggelige å lese her. Her har det skjed en systemfeil som medførte at vi måtte bestille på nytt - og du i den forbindelse ble fakturert dobbelt opp. Dette er naturligvis noe vi gjør alt for å rette opp i og et eventuelt feilaktig fakturert beløp skal du naturligvis holde igjen. Det koster ikke 1200kr/mnd for 40m/bit. Hilsen Samuel i NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Tilbakemelding på reklamasjon

Omtale av  Jannicke J

Var uenig i en faktura, og fikk den kansellert uten noe problemer. Utrolig fornøyd med å måtte slippe å gå gjennom masse diskusjoner ang dette. Super fornøyd.

Dårlig service

Omtale av  Astri

Dårlig service og arrogante servicemedarbeidere. Snakket med en dame fredag. Lovet utsendelse modem samme dag. Sa i dag at den ikke var sendt og heller ikke KUNNE LOVE AT DEN BLE SENDT I DAG. MED HJEMMESKOLE ER DETTE UNDER ENHVER KRITIKK!

Svar fra NextGenTel
07.04.2020 11:18

Hei Astri. Vi skal aldri love ruterutsendelse samme dag som du tar kontakt. Om du tar kontakt før 12:00 rekker lageret vårt stort sett å sende samme dag og vi er fornøyd med leveringstiden vår på utstyret vårt. Det hjelper deg dog lite å høre siden vi dessverre i ditt tilfellet ikke rakk å sende ruteren før helgen og jeg har forståelse for frustrasjonen det skapte i en spesiell tid som denne. Jeg håper du for lengst har fått ruteren nå og alt er slik det skal. Hilsen Samuel i NextGenTel

Alt bra

Omtale av  Emil

Har hatt bredbånd i en mnd og alt funker bra både TV og nett.

Rask tilgang

Omtale av  Rykkje K

Hyggelig og løsningsorientert kundeservice. Hastighet som utfordring ikke løst men feilmeldt. Tok for lang tid 26 minutter pluss 30 sekunder for å få kontakt.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Bra og stabilt

Omtale av  Kåre

Opplever at er innafor den hastigheten jeg betaler for, og har aldri opplevd nedetid. Det er også bra at jeg kan kjøpe bare internett og ikke TV/telefoni uten å bli straffet for det slik enkelte andre tilbydere gjør. Dere må selvsagt sørge for å være konkurransedyktige på pris, men det er jo også viktig at tjenesten er stabil, og det syns jeg den har vært hele tiden.

Dårlig service til folk som befinner seg i en vanskelig situasjon

Omtale av  G

Dårlig forståelse. Viser til personvern når dette gjelder avdød ektefelle. Vurderer sterkt å bytte leverandør.

Svar fra NextGenTel
06.04.2020 12:34

Hei Vi har rutiner for slike tilfeller for å sikre at personvern blir overholdt og gjør vårt ytterst for å hjelpe på best mulig måte i en slik situasjon. Hvis du fortsatt ikke har fått hjelpen du trenger, kan du sende oss en mail til [email protected] så kan vi hjelpe deg så godt som mulig. Vennlig hilsen Christian NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR