NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Phoned for lack of internet. Waiting time on phone and conversation all sorted in 20 minutes.
Utmärkt jag fick det jag önskade efter. Det har en väldigt god ton men sina kunder.
Rask og god installering av bredbånd. Montør med vennlighet og godt humør.
Dagens samtale med kundeservice var meget god og avklarende. Håper på rask avklaring og fortsettelse av mitt abonnement inntil aktuelt nedleggingstidspunkt av ADSL blir gjort gjeldende i 2023/2024
Bestilte 23/12-19, fikk oppkoblingsdato 12/3-20. (Laang ventetid..) Hørte ikke mer. Purret på nå 20/3. Fikk høre at det var et problem, ble lovet ny oppkoblingsdato 30/4-20.. Ingen tilbakemeldinger eller spørsmål underveis så langt.
Jeg har bare vært i kontakt her fordi jeg måtte ta meg av økonomien til en annen kunde av Nextgentel. Servicen var enestående, og jeg vet fra kunden selv at han er svært fornøyd med selskapet.
Imøtekommende, hyggelig og visste hva han snakket om.