Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telenor Bredbånd
2.2
897 verifiserte omtaler

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
897 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#64
Forferdelig
Telenor Bredbånd er rangert
#64 av 67 fiberleverandørerer
12%
Forferdelig
12% anbefaler Telenor Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 897 omtaler om Telenor Bredbånd

FILTRER OMTALER
64
52
100
139
542
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Søppel

Omtale av  Tom A. K

Dårligste bredbåndet jeg noen gang har hatt og den dårligste kundeservicen jeg noen gang har opplevd. Fraråder ALLE å bytte vekk fra dette drittet!

Kundemishandling

Omtale av  J

Har Mobilt Bredbånd og har vært fornøyd de siste 12 årene, men nå er nettet plutselig svært tregt eller faller helt ut! Jeg forsøkte å få hjelp på Teleords nettsider, men det går bare i ring og ender opp med svinedyre og etter internasjonale omtaler, svært risikable Huawei rutermodemer man tydeligvis ikke kan stole på! Chatboten er festlig, men ikke mer enn det! Man må også betale samtalen til hjelpetelefonen, helt uten garantier! Man må altså risikere å betaler for en vare man på forhånd ikke vet prisen på, og kan sitte igjen helt uten løsninger! Hjlepeapparatet i Telenor er helt ubrukelig, hvis man ikke vil betale seg ut av problemene, man etterhvert mistenker at Telenor selv står bak!

Forferdelig

Omtale av  Rokas S

De tvinger folk bruke sine egne elendige Huawey rutere som er ubrukelige. Av og til fungerer de av og til ikke

Kom dere vekk fra telenor, det er den værste opplevelsen du kan få.

Omtale av  Ole

Hvis du har problmer så er det ingenting de kan hjelpe deg med. De er snille og grei på telefon men hjelper deg lite, de haler ut tid og håper på at problemet fikser seg selv eller at du går lei av å mase.

Operatørtjenestens svar på Wish

Omtale av  Kim

Aldri bli lurt til å ta til takke med trådløs «bredbånd» Elendig hastighet til en skyhøy pris. Hvis man noen gang kommer frem til at «dette holder for meg» så bør man stille seg spørsmålet «trenger jeg egentlig internett i det hele tatt?» Anbefaler på det sterkeste å prøve alt man kan for å få en annen løsning fra en annen leverandør. For ikke å glemme, dems helt egne kundeservice, så langt man kan kalle det service. Skulle man gitt stjerner for arroganse og elendig kundebehandling så hadde de fått full pott av meg.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Katastrofal dårlig kundeservice - bare rot

Omtale av  Svein A. A

Bestilte fiberabonnement for tre uker siden. Kontaktet Telenor etter en uke siden jeg ikke hadde fått noe ordrebekreftelse. Bestillingen min var da ikke registrert og forsvunnet i "et sort hull". Hadde også bestilt T-Wee og boks med opptaksfunksjon (som jeg presiserte). De klarte å sende boks UTEN opptaksfunksjon. Har etter et uendelig antall henvendelser sagt at jeg trenger en fiberboks for å få alt opp å gå. Fiberkabel ligger inn til huset fra tidligere (men ingen fiberboks/modem). Etter ytterligere to uker med utallige henvendelser er dette fortsatt ikke ordnet. Har imidlertid mottatt router, men hva hjelper det når jeg ikke har fiberboks/modem. Fikk før helgen bekreftet at "feilen" imidlertid var registrert og Eltel hadde fått ordren. Fikk imidlertid vite i dag morges at ordren hos Eltel var blitt kansellert siden "linjen var blitt testet og funnet i orden". Så nå har jeg fiber til huset som er ubrukelig på grunn av at Telenor etter tre uker fortsatt ikke har klart å sende en montør for å sette opp en fiberboks/modem!!!

Klarer aldri å utføre det de lover på telefon.

Omtale av  Geir

De klarer ikke å si når fiber kan legges inn, montør ringer ikke som lovet, tilbud gitt på tlf og sendt på mail samsvarer aldri, ventetiden i tlf er uendelig lang, prisene for å legge inn fiber er mye høyere enn konkurrent, samme med månedsleie, de klarer ikke å legge inn tilbud slik at neste operatør kan finne tilbudet når du ringer. Det er nesten uforståelig at det er mulig å rote så mye.

Utrolig dårlig kundeservice

Omtale av  Vidar

Utrolig dårlig kundeservice Nettet mitt er utrolig ustabilt og jeg får ikke hjelp fra teknisk eller kundeservice.

Stabilt

Omtale av  Krogz

300/300 linje på fiber Opplever at de leverer nært det på det gjevne Lite eller ingen problem, men til de prisene bør det være bra. Les dyrt

Skandaløst

Omtale av  Jan

Som mange andre har skrevet her, det er totalt mangel på kundeservice og vilje til å løse problemene fra Telenor sin side. Det er bare på grunn av monopol at at de fortsatt har kunder. Er nå snart 6mnd siden jeg bestilte og fikk bekreftet at det kun skulle ta et par uker å få lagt inn fiber i nybygd hus, trekkrør og alt var allerede på plass fra utbygger sin side. Fiber er enda ikke på plass. Har vært purret både på telefon og skriftlig gjennom kundeservice omtrent ukentlig, men ingenting skjer. Erstatning i form av mobilt bredbånd som jeg foreløpig må betale selv, er ikke tilfredsstillende med 2 voksne på hjemmekontor og til tider 3 barn med hjemmeskole. Gleder meg til den dagen jeg slipper å være kunde hos Telenor.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Selgerne juger. Elendige installatører. Dårlig kundeservice.

Omtale av  Nina

Selgere jobber på provisjon. Man får ikke det man har avtalt på telefon. Installasjonen var likevel ikke inkludert. Installatører la opplegg til internett inn i sikringsskapet. I følge en elektriker jeg snakket med, skal det ikke være slik. 300 mbit hastighet er blitt til 75 mbit hastighet. Kundeservice surrer. Holder ikke det de lover.

Katastrofe service

Omtale av  Jesper J

Ber om hjelp til å øke pakken vi har. Det får jeg ikke lov til selv om jeg er driveren. Jeg har gjort det mange ganger tidligere. Ender med at hun på kundeservice ikke kommer med noen tilfredstillende løsning og legger på uten å si hade. Hva er det for service?

Elendig.

Omtale av  Jenny N

Mistet plutselig internett, og fikk beskjed om at noen skulle ta kontakt eller komme dagen etter. Ingen kom eller ringte. Nå har det gått en uke uten at noe har skjedd. Fikk sms i dag om at det tar 4 dager til. Det går virkelig ikke an i disse dager hvor nett er helt nødvendig!

Fiberlureri

Omtale av  Ramtro

Betaler for hastighet 300/300 Mbit. Mens det jeg får levert varierer mellom 2Mbit til 60Mbit (både opp og ned). Fikk beskjed om å bytte ruter fra en Zyxel P2812 til en moderne ruter. Det er utført og nå betaler jeg kr. 68,- ekstra pr måned uten at det har noen som helst effekt. I det øyeblikket jeg kan få tilbud fra en annen fiberleverandør så bytter jeg. Selv om det må graves på nytt.

1400kr mnd for maks 5mbps...

Omtale av  Simen S

Burde vært en lov som straffet slikt for det er bokstaveligtalt svindel at de skal kreve 1400kr for kobbernettet som er det eneste de leverer og de er de eneste med "monopol" på Internett i området.. Kundeservice vet ingenting om noe som helst og det er umulig å få noe hjelp fra Telenor sin side. Vi prøvde å ta kontakt, de sier de skal ringe opp men det skjer aldri, prøver å kontakte de angående internet siden det en nødvendighet. 2000kr engangsgebyr og 1000kr mnd for mobilt bredbånd med 100gb grense. Tragisk og burde være straffbart å holde på slikt.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

dårlig feil ikke rettet på 3 uker

Omtale av  Svein S

Har meldt feil 8 ganger på 3 uker får bare beskjed at feilen er sendt til en tekniker ,så skjer det ingen ting

Telenor Bredbånd

Har tilegnet profilen
Telenor Bredbånd deltar på Bytt.no

Telenor Bredbånd har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor Bredbånd besvarer ikke omtaler

Telenor Bredbånd har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor Bredbånd henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor Bredbånd benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR