Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Styr unna hvis du kan, det er forferdelig dårlig nettløsning, mye ergrelse.
De klarer ikke finne feilen, har vært her flere ganger, virker dårlig, faller ut oftere og oftere.
Jeg sitter med telefonen i hånden og jeg rekker ikke engang å svare før de legger på. Dette har de gjort flere ganger. Jeg prøver å bli kvitt ledningene i hagen som ikke blir brukt til noe, ringte for over et år siden og minte dem på det. Men de klarer søren meg ikke å svare engang. Et hel#%te å kommunisere med med mindre du skal kjøpe noe.... De kan starte med å svare telefonen, og faktisk ringe så man kan svare. Ikke unngå kunder.
Leverer ikke hastigheten jeg betaler for. Jeg skulle hatt 300 Mbps, men ligger stort sett på rundt 80 Mbps.
Telefonrobot sier at kundeservicen er stengt og legger på, dette selv om klokken er 19:20 og samme telefonrobot sier at de har åpen til 20.00 i hverdager (samme står på siden til Telenor.) Har betalt for 300mbits, og dette har funket i noen dager. Nå får jeg knapt 20mbits. Har restartet modem og ruter og alt som går an for å få det til å fungere, men her er det noe med stabiliteten. Mye av grunnen til at jeg skiftet til raskere internett var fordi linjen virket så dårlig, nå er den som før. Jeg forventer isåfall et plaster på såret, ellers blir det neppe noe godt å si i fremtiden om Telenor. Går ikke an å behandle kunder som luft.
Bestilte bredbånd til min mor. Oppga spesifikt i bestillingen at vi ønsket kun et moden, ikke Wi-Fi ruter til månedspris. Likevel sendte Telenor en Wi-Fi basestasjon, og krevde betaling for dette! I tillegg brukte Telenor nesten 3 uker før internettet tilgangen var operativ, til tross for mange telefoner til kundeservice. Når første faktura kom, krevde de likevel betalt for perioden internettet ikke var operativt! Jeg er mildt sagt skuffet over den elendige håndteringen Telenor har vist i etablering av et nytt kundeforhold.
10 Mbps tilgjengelig er ikke tilstrekkelig i et moderne internettavhengig samfunn. Omlegging fra kobbertråd skulle ikke vært gjort før et moderne tilbud var tilgjengelig. Som eneste tilbyder er det jammen ikke mye man får igjen for langvarig kundeforhold.
Klaget i 2 år, uten at Telenor vil skifte fiberboksen. De sender bare ny ruter, som de fakturere. Hastigheten er fin. Den måler de også, men de vil ikke høre på meg. Livestreaming er umulig. Stopper og hakker og hopper hele tiden. Telenor innrømmer i gen feil.
Ingenting er bra med dette bredbåndet, jeg opplever konstant dårlig opplastning og nedlastnings fart, pingen min gjør meg kvalm, dritt kapasitet, hver gang mer enn en bruker internettet så kan jeg ikke bruke det, blir heller ikke levert hastigheten jeg betaler for og blir grovt overbetalt, kundeservice ba meg kontakte juridisk hjelp. Generelt veldig ufornøyd med dette og har ikke noe positivt å si.
Har ringt dem FEM ganger denne uka. Fått tilsendt ny diamant -ruter som må betales 39,- pr mnd og det er greit, men den nye gjorde ikke noe forskjell. Nå venter jeg på en tekniker som må sjekke fibersentralen som ser ut til å være problemet.
Sku gjerne fortalt hva som er bra med nettet vi fikk der jeg bor, men da kan jeg ikke være ærlig. Nettet vi fikk fra Telenor var helt ubrukelig. Måtte bruke 4G på tlf til alt vi skulle for å komme oss på nett. Var lovt 6-8mbps ned men kunne like godt vært 0,000001mbps. Konstant Ping langt over 1000, men var alltid noe galt med routeren vår. Selv når jeg brukte 3000 på helt ny router, så ble ikke nettet en smule bedre engang. Og fortsatt så var det visstnok vår feil. Eneste gangen som nettet var bra var når ingen, og da mener jeg INGEN, brukte nettet. Unngå dette for harde livet. Sett heller opp en strikk på en spiker midt oppå taket og koble deg heller til nett via den. Mye bedre
Telenor er for dårlig til å spesifisere hva de leverer. Når det gjelder fakturaspesifikasjon er de helt forferdelig dårlig. Det kommer ikke frem av fakturaen hva en eksakt betaler for bredbåndet. Når en tar en prat med kundeservice får en heller ikke vite hva kostnaden for bredbåndet er. Når en kunde ber om å få vite hva de betaler for bør jo leverandøren kunne gi et svar på dette (men det kan ikke Telenor).
Fibernettet er stabilt, men har treg hastighet og dyr pris. Ingen mulighet for å bestille 1 Gigabit/s hastighet.
Nettet er veldig treg hele tiden. Helt forferdelig. Vurderer å bytte til annen leverandør. :(
Very inconsistent and slow wifi. TV doesnt work either, but that's another subject. Today, the wifi has been down for 4 hours again. No internet whatsoever. Also, 3 months ago some guy in our apartment complex confused his apartment number with ours and they just cancelled our internet. Without any verification.. So anybody can just call and cancel other people's internet?! It took 2 weeks to set it up again. Horrible customer service
Ustabilt nett, hastighetene hopper opp og ned i hytt og pine. Får som regel meste parten av tiden mindre enn det du betaler for ang. hastighet. Kundeservice sender deg bare videre og videre til du ender opp hos samme personen du startet hos. Ingen som vil ta ansvar.