Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk etterhvert ny Ruter,men ingen tilbud om prisreduksjon el.l.
Ekstremt dårlig kvalitet. Lav fart og veldig ustabilt nett! Selv vanlig tv titting blir en prøvelse da nettet faller ut og er veldig ustabilt ! Du får bare 14 dager før du må binde deg til ett års abonnement! Det er etter 14 dager trøblet begynner Svindel spør du meg! Ikke bind deg til Telenor!!! Ekstremt dårlig og ustabilt!!!
Vi hadde Nordix og var veldig fornøyd. 80Mbit som fungerte prikkfritt. Så kjøpte Telenor Nordix og vi tvunget over. Omkobling av fiber til 100Mb med endel hengsituasjoner til 800kr pr mnd for kun daya. Alt for dyrt.
Alltid god kundeservice og stort sett ett tilbud på lur når en ringer de. Har også blitt ringt opp for å forbedre min avtale 👍
Fungerte greit i et par år, men i juni 2023 mistet jeg opplastingshastighet . Har nå mindre enn 30% av det jeg betaler for. Har klaget flere ganger, men det eneste svaret jeg får er å betale mere for en høyere hastighet. Jeg avslo og ba de levere det jeg betalte for og minnet om at det hadde fungert greit inntil i juni. Hadde før 4G+, men har nå vanlig 4G. Vil holde tilbake et beløp tilsvarende levering av hastighet.
Bra, men prisen økte voldsomt etter det første året.
vært uten stabilt nett og langt ifra hastigheten de garanterer siden 23.juni. Har ring å klaget på de sikkert 20 ganger, men det er ingen i Telenor som tar grep om saken. Anbefaler ikke til noen med de erfaringene jeg har fått. hadde bredbånd 200/200 med garanti på hastighet, jeg hadde 30/30 når hastigheten ble testet og signalet er veldig ustabilt og kobler seg fra hele tiden.