Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nå feks. lørdagskvelden - midt i nyhetssendingen: svart skjerm med feilkode. (Heldigvis har jeg mobiltelefon med annen operatør) - jeg bruker mobilnettet og leser meg til å restarte TV boksen. Men, det virker ikke og neste anbefaling er å ringe kundesupport! Men, der er det stengt på lørdagskvelden. Ja, ja. 😡
Etter ca 30 telefoner til Telenor fordelt over ca 10 dager fikk jeg endelig tak i en som ga meg oppskrift på hvordan jeg skulle få orden på programmet på mitt ny installerte kabelnett.Dette skjedde 2 dager før julekvelden. Så for meg julen uten tv. Elendig at jeg ikke fikk riktig veiledning fra Telenor før.
Jeg har et langvarig og meget godt kundeforhold til Telenor.
Pga pris så flyttet 3 av 4 fam medlemmer til annet selskap for et par år siden. Mannen min valgte å bli pga totalkunde. Vi er ikke i nærheten av hastighet vi betaler for, ustabilt. Nå tar de betalt for emailkontoer. Ser endelig ut til at gubben tar til fornuft og flytter alt. På tide!
De kommer på døra di å forteller om en god pakke deal. Dette resulterer i dobbel faktura som de lover å ikke påpakke, tjenester de ikke har og ofte en høyere faktura en lovet i mnd. Har også fått faktura på ting som ikke er relevant for og faktura på erstatning på ting som ikke skal erstattes. Jeg angrer på at jeg beit på. Gleder meg til bindingen er over
Søkte om å få legge inn fiber. Etter 5 uker så purrer jeg, og får da "avslag" innen 4 timer. Kan ikke levere pga manglende kapasitet. Kunne heller ikke si noe om de noensinne ville tilby fiber til oss (nybygget hus). Naboene har fiber (30 meter avstand). Telenor er eneste fiberleverandøren i området desverre. De kunne tilby trådløst bredbånd, men ærlig talt. Forferdelig kundeservice, og sitter igjen med en følelse av at dette firmaet bryr seg fint lite om å få nye kunder.
Legger ut en sak til skrekk og advarsel så andre kan lese hvordan Telenor oppfører seg. De skrur ned internet hastighet min med 75% og påstår at jeg har bedt om det og det stemmer ikke. De sender doble fakturaer enda jeg ble tilbydd 3 mnd gratis og betaler papirfaktura fast hver mnd. De beskylder meg som kunde for å juge fordi kundebehandler jeg snakket med ikke hadde ført ting i loggen. Jeg fikk beskjed av kundebehandler hos Telenor. Det står ikke noe i loggen.. Hvem tror du vi tror på. Så la de like godt på og avsluttet samtale. Jeg ender med at jeg må ringe de flere ganger og for hver gang jeg ringer så har Telenor laget enda flere problemer og de har ingen forståelse for frustrasjon de skaper ovenfor kunder. Beskjeden lyder igjen.. Du er sur så jeg vil ikke snakke med deg og nok en gang blir det lagt på tlf. Prøver du å si til svar at du må ringe flere ganger pga de er vanskelig å ha med å gjøre så sier de bare.. Ser du har ringt oss et par ganger før. Dette er bare forsmak på hvordan Telenor oppfører seg. Når det gjelder pris kr 79.- som Telenor tar for papirfaktura som de ikke har lov til da det ikke skal koste mer enn selvkost. Da svarer de arrogant.. Den saken er ikke "prøvd enda".. Altså juridisk, men den loven er gjeldende, men Telenor bryr seg ikke om det.