Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde det ikke vært for at enkelte steder blir "tvunget" til å ha Telenor, hadde de ikke hatt en eneste kunde... Håper jeg.
service er meh, men kommer det et bitte litt vanskelig teknisk spørsmål angår ditt kundeforhold så legger de jaggu meg på røret, og ringer ikke engang tilbake det må du gjøre selv og forklare deg enda engang på nytt til en ny apekatt på kundeservice Routeren dems ser ut som er noe du har blomster i, og kan så og si ikke gjøre noe inn i selve routeren, må ringe " EKSPERT HJELP " som koster 26kr minutter, som er helt latterlig!! For å få åpnet noen porter og de klarer ikke engang å forklare seg hvordan. Og ikke minst øker dem på prisene vært år, med sinsyke dyre priser, nesten 800kr for en noe lunne rask linje, andre leverandører kan man spare mye penger på,. Altid på nett garanti, må ringes inn for at du skal få det på neste faktura, er ingen ting å spare på, bytt til noen andre som er rimeligere og bedre. STYR UNNA
Nettet hos Telenor er alltid tregt og veldig ofte nede. Kundeservicen er helt ubrukelig i tillegg!
Blir møtt av et forferdelig mandagsmennenske i andre enden. Uten ønske om å verken hjelpe eller være hyggelig. Anbefales å unngå Telenor som Internettleveandør. Fink beskjed om at kanskje Internett er oppe og går innen en uke eller to. I disse koronatider er dette uhørt.
Lite bra. Det meste kan bli bedre. Bygget ut fiber der jeg bor. Var forsinket, feilinformasjon, 9-10 forskjellige aktører. Mangelfull informasjon, avtaler inngått med ene aktøren ble ikke fulgt opp av neste. Telenor oppgav kontaktinformasjon til underentreprenør som aldri svarte på telefon. Fullstendig ansvarsfraskriving og null kontroll. Etterlatt seg skader på plener og langs veg, asfaltflak og grus langs vegkanten. (Private hadde fått pålegg fra kommunen om å rydde opp hadde gjort det samme.) Deler av fiberen til min bolig ikke nedgravd, ligger på bakken. Tviler på at de tar ansvar og rydder opp. Vanskelig å klage når ingen har/tar ansvar. Joda, har stort sett ok nett. Må restartes nå og da. Nettside, T-We app mv. imponerer heller ikke. Dårlig informasjon ved overgang fra coax til fiber. Fortsatte å fakturere for abonnement og måtte si opp flere ganger og gjentatte klager før alt ble ryddet opp i. Voksen mann og tåler litt men var til slutt nesten på gråten på telefonen med kundeservice før jeg fikk hjelp. Hadde jeg hatt annet valg så hadde Telenor blitt valgt bort umiddelbart. Venter på at binding skal gå ut og det blir åpnet for at andre kan tilby nett og tvpakke i området.
Har 300/300 fiber, men får bare 10-50. Klaget til Telenor. De sier at alt fungerer og feilen er min. For et år siden var kabelen gravd over og hele nabolaget mistet internett. Ringte Telenor og de sa det samme, i følge deres systemer fungerer alt greit, hehe. Virker som de har som praksis å dytte problemene over på kunden første gangen. Først etter 2-3 telefonsamtaler så skjer det noe.
Selger ringer og lover en pris for bredbånd og TV og sender skriftlig ordrebekreftelse på samme beløp. Sender så faktura som er mer enn dobbelt så høy og nekter å stå for det selgeren deres har sendt. Useriøst og på grensen til svindel.