Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telenor Bredbånd
2.2
897 verifiserte omtaler

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
897 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#64
Forferdelig
Telenor Bredbånd er rangert
#64 av 67 fiberleverandørerer
12%
Forferdelig
12% anbefaler Telenor Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 897 omtaler om Telenor Bredbånd

FILTRER OMTALER
64
52
100
139
542
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor Bredbånd
Telenor Bredbånd har 897 verifiserte omtaler på Bytt.no

Kuttet nettet umiddelbart tross nesten to måneders oppsigelse

Omtale av  Jhm

Ga melding om bytte av leverandør (til fiber), med sju ukers oppsigelsestid. Telenor kuttet nettet dagen etter (!) og har ikke vist evne til å få slått det på igjen, tross løfter om "hastesak". Jobben min er avhengig av nett. Katastrofal kundebehandling.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Intet nett, ingen hjelp og få. Alltid på nett garanti gjelder tydeligvis kun telenor kunder.

Omtale av  Håkon

Nettet er til tider ustabilt, men fungerer bra når det fungerer. Nå har vi sittet i en uke uten nett, og kundeservice er til liten hjelp. Ser ut som vi blir sittende enda en uke før vi får tilsendt nytt utstyr/det kommer montør.

Umulig å få hjelp av kundeservice og komme på nett

Omtale av  J

Etter et fælt uvær så døde modemet pga lynnedslag. Ringte kundesupport for å få nytt modem, da det er kritisk for jobb i hjemmekontor. En uke senere har ikke modemet dukket opp, og etter å ha ringt kundeservice finner vi ut at det aldri ble sendt. Saksbehandlerne kan eller vil ikke gjøre noe for å hjelpe.

Dritt internett

Omtale av  Kjell

Blir logga av hele tiden og sier jeg skal restarte ruteren som jeg har gjort 100ganger før jeg tok det opp med dem På tlf og på tlf er de arrogante Jævler som bare prater piss. Tillegg til jeg oppgraderte jeg hastigheten for par hundre ekstra så får for dyrere pris å viser seg at den klikker oftere rart det selskapet går rundt og tjener penger 5g in ny ass. Anbefales ikke

pakketap

Omtale av  Ahmad

verste internett jeg har hatt i mitt liv, hastigheten er grei men pakketap er helt forferdelig. det hjelper ikke å ringe dem, de lyver alltid til kunden. anbfaler aldri

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig kundeservice. Dårlig system internt. Dårlige avtaler med endring av avtalevilkår i ettertid.

Omtale av  Fredrik

Dårlig system da de ikke har logg over sine kunder. Det som sitter på kundeservice er studenter som har null erfaring og trening til og praktisere kundeservice. Blir satt videre da de er ukvalifiserte ansatte til og svare på henvendelser. De over fakturer, og sender etableringskostnad flere ganger etter det er betalt. De sier opp avtalen din og selger deg inn på en dyrere da de forklarer at din nåværende avtale ikke gjelder. Dette er da ikke greit når de har monopol i Trondheim.. Hvordan er det mulig?! Ikke fornøyd. Håper konkurransetilsynet strammer opp så det er mer konkurranse på markedet, Ikke bare en aktør som kan holde på sånn med pris regulering.

Monopol

Omtale av  Andreas

Det er en vederstyggelighet at innbyggere i Norge må leve under et monopoltyrrani når det kommer til internettilgang. Dette burde være en allment tilgjengelig tjeneste på linje med strøm og vann. ALT VI GJØR krever internett idag. Da er det bare rett og rimelig at dette går over kommunale avgifter og at vi slutter å subsidiere sinnssyke lederlønninger og investeringer i Pakistan. Telenor står vel for TELEFONI NORGE? og i Norge skal man yte etter evne og få etter behov. Måtehold folkens! Jeg opplever store avbrudd i min internettilgang og hastigheter langt unna det jeg betaler for. Som enebolig må jeg også ut med 1050,- per mnd for TV og internett, med standard kanalpakke. Jeg har ingen reelle alternativ unntatt mobilt bredbånd, som ikke er i nærheten av det et vanlig bredbånd skal levere. Når jeg klager på dårlig tilgang blir jeg møtt med "Alltid på nett" garanti og halv måneds kostnad på Internett som en kompensasjon. Det var jo ikke spesielt storsinnet syns jeg. Føler meg bondefanget uten reell mulighet til å skifte til en annen leverandør for å oppnå bedre tjeneste! Og dette er fra en sentral adresse i Trondheim. Lykke til på landsbygda.

Telenor Bredbånd har 897 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor Bredbånd mener

Telenor Bredbånd

Har tilegnet profilen
Telenor Bredbånd deltar på Bytt.no

Telenor Bredbånd har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor Bredbånd besvarer ikke omtaler

Telenor Bredbånd har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor Bredbånd henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor Bredbånd benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR