Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tregt, ustabilt nett for både wifi og tv tilkoblet ethernet. Har helt nytt utstyr og sitter like ved ruteren, men mister stadig nettilkobling. Avisene sier at Telenor sliter med telefonettet rundt i landet, men serverstatus står alltid som ok på nettsiden.
Det fungerer bra og service og hastighet og tilgjengelighet
Får ikke hjelp til problemer med fjernstyrer i ett år. Lei av dårlig service og ignorering av forespørsel om hjelp: Tilsendes lange manualer for å fikse selv.
veldig ustabilt, tidvis ikke i nærheten av hastighet det betales for, ingen respons på klage
Utrolig dårlig kundeservice på eksisterende kunder. Å få ett tilbud ifra andre selskaper å Telenor ikke er interessert i sine eksisterende kunder. Så er det utrolig dårlig service. Så her er det over og ut for Telenor. Skulle hatt poeng 0
Pga anleggsvirksomhet i forbindelse med milliardprosjektet Hålogalandsvegen ble fiberen til vårt hjem revet ned den 15 Oktober. I dag den 1 November er den fremdeles ikke hengt opp igjen. Fra Telenor sin side haglet det inn med noe som virket som automatisk sendte SMS´er om planlgagte rettedatoer. Siste SMS kom den 21 Oktober "Vi beklager at feilrettingen er forsinket, og gjør det vi kan for å få rettet feilen så fort som mulig". Også OneCo, som er de som er engasjert av Telenor til feilrettingen, virker handlingslammet med liten eller ingen kommunikasjon. Jeg ringte OneCo den 25.10 og fikk beskjed om at feilrettingen skulle utøres den 29 Oktober. Da heller ikke det stemte kontaktet jeg mitt forrige selskap som leverte radiobasert bredband til oss med forespørsel om vi kunne fortsette abo i første omgang for en måned. Det var selvfølgelig helt i orden. Så nå betaler vi for to bredbandslinjer, men får bare ei. Toppen av frekkhet fra Telenor var at i går fikk jeg faktura for Desember med forfall den 11 November. Ikke f.. om jeg betaler for en vare som er forsvunnet. Det er jeg som skal ha penger fra Telenor, ikke omvendt. Det lille lyspunktet i dette er at jeg nå fikk bekrentelsen på hvorfor jeg forlot Telenor på mobiltelefoni for mange år siden. Når bindingsperioden er over er jeg heller ikke kunde av Telenor fiber.
Fått tw-boks,og ruter,venter på å få innlagt fiber,venret en måned nu,venter fremdeles....