Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Stupid service! Both the internet and the technical support. Today, the internet was down, I spoke to the technical support who was reckless and rude! he told me that this is how it is and I just have to wait and there is no time frame to solve the problem. It seems that he can chose to not send the survey message, because he knew he behaved rude and disrespectful!
Tok 15 samtaler før bredbånd og tv kunne bli installert i nytt hus. Ble lovet en pris og har nå brukt et år uten resultater på å få endret prisen det det som ble lovet. Den ene etter den andre lover å rydde opp, men ingenting skjer, det aller fleste på kunderservice virker ikke å være oppegående nok til engang å forstå problemet. Håpløst!
Har desverre vært kunde hos dem i 15 år, rett og slett fordi de har monopol på trådnettet (bygget ut for skattepenger da de var statlig, men fikk full kontroll over det etter de ble privatisert) For noen dager siden kuttet de vist kobbernettet som en del av en utfasing uten å melde fra. Og så sier de at siden jeg er en kunde vil de gi meg wifi ruter til 2500kr, lavere hastighet til noe dyrere penger. Men fri nedlastingsgrense året ut(!) Hvem som helst annen som tilbyr fibernett så hadde jeg tatt dem få flekken og blokkert alt tilhørende Telenor, fra tlf til eposter. Dette er mafiavirksomhet.
Må resette modem og ruter flere ganger i uken, har også byttet moden og ruter flere ganger. Telenor sier ingenting er galt, men internettet «stopper» flere ganger i uken likevel
Veldig ustabilt nett. Til tider veldig tregt. Nettet kan plutselig være nede en dag og to og tre uten grunn. Vi opplevde i sommer at nettet var av, da vi ringte Telenor fikk vi beskjed om at naboen vår hadde sagt opp vårt abonnement - hvordan kan det være mulig å tabbe seg sånn ut!?! Attpåtil måtte vi betale mer pr mnd om vi skulle starte opp igjen abonnementet. Latterlig dårlig opplevelse med Telenor!
Jeg hat prøvd å bestille internet,jeg sjekket adressen min for å se hvilken hastighet og abonnament kan jeg ha på mitt adresse.Det var bra hastighet med abonnamenter fra 75 Mb/s til 500 Mb/s og jeg har bestilt den med 150 Mb/s.Men når instalatøren kom ,sa han at det er ikke mulig å koble internet fordi det finnes ikke kabel til husen hvor jeg bor.Jeg ventet 2 uker uten internet,og nå jeg må vente enda mer fordi TELENOR har lyvet om hastigheten som jeg kan ha på mitt adresse.
Har alldrig opplevd værre kundeservice samt levering av tjenester. Låvte allt oppfylte ingenting!