Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Legger ut en sak til skrekk og advarsel så andre kan lese hvordan Telenor oppfører seg. De skrur ned internet hastighet min med 75% og påstår at jeg har bedt om det og det stemmer ikke. De sender doble fakturaer enda jeg ble tilbydd 3 mnd gratis og betaler papirfaktura fast hver mnd. De beskylder meg som kunde for å juge fordi kundebehandler jeg snakket med ikke hadde ført ting i loggen. Jeg fikk beskjed av kundebehandler hos Telenor. Det står ikke noe i loggen.. Hvem tror du vi tror på. Så la de like godt på og avsluttet samtale. Jeg ender med at jeg må ringe de flere ganger og for hver gang jeg ringer så har Telenor laget enda flere problemer og de har ingen forståelse for frustrasjon de skaper ovenfor kunder. Beskjeden lyder igjen.. Du er sur så jeg vil ikke snakke med deg og nok en gang blir det lagt på tlf. Prøver du å si til svar at du må ringe flere ganger pga de er vanskelig å ha med å gjøre så sier de bare.. Ser du har ringt oss et par ganger før. Dette er bare forsmak på hvordan Telenor oppfører seg. Når det gjelder pris kr 79.- som Telenor tar for papirfaktura som de ikke har lov til da det ikke skal koste mer enn selvkost. Da svarer de arrogant.. Den saken er ikke "prøvd enda".. Altså juridisk, men den loven er gjeldende, men Telenor bryr seg ikke om det.
Dårlig dekning med stadige avbrudd i sendingene! Prisen er i tillegg høy!
Som overskriften sier. dyrt men stabilt. Veldigt sjelden nedetid i mitt område.
Vi har fått en fjerdedel av hastigheten vi betaler for for lenge, og kundeservicen jeg kontaktet i dag har vært svært uhøflig og uvillig til å hjelpe.
Lette og få tak i men ikke noe hjelp og få når det gjelder dårlig nett. Så vi takker nå etter 8 år
Vi flyttet inn i nytt hus i 2020 og det er telenor som er den eneste muligheten for fiber. Det fungerte utmerket frem til 2021 da en storm gikk gjennom bygda og tok med seg trær og det som var. Etter dette merket vår husstand og 4 andre at nettet/tv ble ustabilt og nettet kan falle ut opptil 100 ganger om dagen (korte brudd på 10 - 30sec) det er så ille at å bruker 5G via telefon fra telia er mere stabilt for både gaming/streaming. Der vi bodde før hadde vi altibox fra viken i 8 år som hadde totalt 2 nettbrudd det sier vel sitt. Vi tror at det er skade på fiberlinja som ligger i lufta etter stormen, vi har prøvd å få telenor til å se på saken men de sier bare de ikke finner noe galt på linja da deres tekniske avdeling kjører en speedtest fra Oslo, dette har skjedd 10 ganger så langt. Support er helt forferdelig å forholde seg til det er helt random om du faktisk får en som vet hva dem driver med der nede, min erfaring er at 7/10 ganger får du en som ikke har lyst til å gjøre jobben sin, det blir aldri opprettet sak så når du ringer igjen ligger det ingen tidligere informasjon om saken din inne og du må starte på nytt med ny person å håpe at denne personen klarer å opprettet sak. Jeg håper at det kommer ett nytt alternativ for fiber her jeg bor snart har gitt telenor alt for mye benefit og penger uten å se noe tilbake.
De har så å si den høyeste prisen men alikavel ræva service: Jeg bestilte en installasjon av bredbånd på via Telenor, jeg får beskjed at de kommer til å komme mellom 13:00-16:00 og kan ikke avbestille dette 48 timer før, uten å alikavel bli fakturert. Med andre ord så skal måtte totalt bøye for deres beliggenhet. Vel jeg la alt annet til siden å satt i leiligheten og ventet i 3 timer fra 1300-1600 som en idiot, men ingen dukket opp. Ingen har kontaktet meg siden og nå er det tydeligvis mitt ansvar å ringe rundt for å finne ut hva som har skjedd. Ringte til telenor, de jeg har bestilt tjenesten av, men de hadde kunne visst ikke hjelpe meg måtte kontakte et annet firma. Tar ingen ansvar.... Har ennda ikke fått noe time og regner blir sikkert ikke kompensert på noe måte. Hadde det vært motsatt så hadde jeg sikkert måtte betalt en stor gebyr. Mye jeg kunne tatt opp og vært mye som har vært vanskelig å ha med å gjøre.