Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Burde ikke hatt 1 stjerne. Elendelig kundesevice, tar ikke ansvar for egne feil, retter ikke opp egne feil, lurer folk for penger og fakturerer feil gang på gang. Holder ikke avtaler. De kommuniserer heller ikke sammen og man blir satt over ørten ganger før man får snakke med riktig person, som heller ikke klarer å gjøre rett og man må ringe inn igjen gang på gang. De kan også finne på å legge på i øret på en, ekstremt ubehagelig opplevelser med kundeservice. Dette er GJENTAGENDE med Telenor. Velg annen leverandør om mulig. HATER Telenor.
Jeg har en 300/300 5G nett fra dem. Av og til mister den download speed at jeg får bare 1-15mb download speed på flere timer. Noe som er uakseptabelt spesielt når man betaler premium pris for abonnement. Eller funker den bra når den fungerer som normalt.ø, men ikke alltid.
Hei! Ikke så godt å si noe konkret her uten å vite nærmere detaljer, men her høres det ut som at en enkel restart av ruter\fiberboks bør være nok hvis dette er en problemstilling som er lik for alle tilkoblete enheter. Utgjør dette heller ingen endring og hastigheten er like lav selv ved test over kabel, er dette noe som må undersøkes nærmere av teknisk avdeling på 915 09000.
Opplever nettet som ustabilt og i tillegg det er dyrt!
Hei! Gjelder dette primært trådløst nett er det en rekke faktorer som spiller inn for hva slags hastighet du ser, og her vil alt fra avstander\vegger\etasjer mellom deg og ruter, samt annet elektronisk utstyr hos deg eller nabo kunne påvirke hvor godt eller dårlig signalet fra ruter farer. Dette er radiosignaler som påvirkes av sine omgivelser, hvor det er lite vi kan bistå med for å endre dette. Skal du utføre en test som bekrefter hva linjen yter bør du teste med kabel direkte i ruter, påse at ingen andre enheter er på som kan dra båndbredde mens du tester, og du bør teste til litt forskjellige tidspunkter i løpet av en dag for et snitt da èn enkelt test ikke sier allverdens. Du vil nok også se at om du prøver forskjellige nettsider for hastighetstest vil også resultatet variere i stor grad, og er ingen garanti for hva linjen leverer men heller å anse som et godt estimat. Ta gjerne en kikk på tipsene rundt hastighet som du finner på denne siden : https://www.telenor.no/kundeservice/internett/test-av-hastighet/ Opplever du like dårlig hastighet også med kabel er et triks å teste direkte i fiberboks, slik at man omgår ruter som potensiell problemfaktor. Er det da like dårlig er det et godt tegn på et linjeproblem og da har vi ikke annet valg enn å henvise deg tilbake til teknisk avdeling for en feilmelding.
Telenor tar altfor høy pris. For oss som kun benytter normalt internett er det for dårlig alternativer. Jeg behøver ikke alle ekstratjenestene.
Telenor bærer enda preg av å være det gamle statsmonopolet. Veldig nær mafiavirksomhet. Men så skal jo de enorme lønningene til sjefene der betales av kundene. Som etter min mening i beste fall ikke vet hva de gjør når de blir kunder hos Telenor.
Fungerte bra ca 1 år, men nå er det veldig tregt nett. Betaler for 500Mb/s. Telenor leverer 75Mb/s.
Hei! Hei! Gjelder dette primært trådløst nett er det en rekke faktorer som spiller inn for hva slags hastighet du ser, og her vil alt fra avstander\vegger\etasjer mellom deg og ruter, samt annet elektronisk utstyr hos deg eller nabo kunne påvirke hvor godt eller dårlig signalet fra ruter farer. Dette er radiosignaler som påvirkes av sine omgivelser, hvor det er lite vi kan bistå med for å endre dette. Skal du utføre en test som bekrefter hva linjen yter bør du teste med kabel direkte i ruter, påse at ingen andre enheter er på som kan dra båndbredde mens du tester, og du bør teste til litt forskjellige tidspunkter i løpet av en dag for et snitt da èn enkelt test ikke sier allverdens. Du vil nok også se at om du prøver forskjellige nettsider for hastighetstest vil også resultatet variere i stor grad, og er ingen garanti for hva linjen leverer men heller å anse som et godt estimat. Ta gjerne en kikk på tipsene rundt hastighet som du finner på denne siden : https://www.telenor.no/kundeservice/internett/test-av-hastighet/ Opplever du like dårlig hastighet også med kabel er et triks å teste direkte i fiberboks, slik at man omgår ruter som potensiell problemfaktor. Er det da like dårlig er det et godt tegn på et linjeproblem og da har vi ikke annet valg enn å henvise deg til teknisk avdeling på 915 09000 for en feilmelding.
En kjøpsopplevelse med problemer fra start til slutt. Installeringen var forsinket med 3 mnd. Telenor tok ikke ansvar som kontraktspart, og forsøkte å gjemme seg bak underleverandører. Mye tid brukt på telefonkø og kundeservice. Fryktelig mye styr. Null oppfølging fra telenor. Kundeservicen er langt under para. De sier ja og ha og følger ikke opp problemene man melder inn, uansett hva det er. Problemer som oppstår er mange. Vanskelig å finne epostadresse, så man kan ha ting skriftlig,- som er helt nødvendig med dette selskapet. Ble beskyldt for løgn og latterliggjort når de ikke leverte etter avtale. Hver e-post blir besvart av forskjellige kundebehandlere, og det finnes ikke tråd eller oppfølging i saken. Der var merkelig, det virket som om hele Telenors skare av ansatte i kundeservice var tilbakestående. Det kan jo ikke være tilfelle, mulig telenor har det som policy å spille dum slik at de ikke holdes ansvarlig? Veldig rart. Hastigheten var elendig selv om jeg hadde bestilt 1000/1000. Mye lasting, og ventetid. Har i dag 300/300 av annen leverandør og opplever ingen problemer. Telenor var imidlertid veldig god på å følge opp prisjusteringer,- opp da selvsagt. De var helt formidable på å sende faktura. Inkasso ble også sendt på faktura som skulle krediters, og som da selvsagt var påklaget. Ved hvert problem som oppsto tok det ca. 6-7 e-poster for å få rettet det. Det måtte alltid trues med klagenemnd. Utrolig slitsomt å ha kundeforhold hos Telenor. Aldri mer.