Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I august jeg fikk ingen faktura fra Telenor i september jeg har betalt for fakturene det var inkassovarsel men jeg vet ikke hvorfor må betale kr. 430 ekstra for en forsinkelse faktura er det mulig?!
Borettslaget vårt bytta til Telenor for en stund siden, og etter det får jeg ikke sett program forfra. Å spille wordfeud er ikke enkelt, alltid tregt å sende tilbakemelding. DYRT, men varen de selger er dårlig! Styr unna!!!
styr unna 1,får ikke halvparten av betalt hastighet 2.telenor gjør bevisst alt for og forhindre brukeropplevelsen 3. ved kontakt svarer kun Telenor med og sjikanere kunden og sier de ikke ønsker deg som kunde 4.Telenor nevner også de ikke ønsker twitch brukere som kunder da dette også var et tema ved spilling der Telenor bevisst har begrenset nat og umuliggjør dette ved flerspiller spilling dette medfører også tapt arbeidsinntekt for noen da noen har twitch som sin arbeidsplass 5.ikke mulig og bruke sin egen ruter tilkoblet Telenor sin ruter da Telenor har som sakt begrenset nat som igjen medfører dobbel nat feil nei det er ikke en løsning og skru av nat på sin egen ruter det er heller ingen valg av skru av nat i Telenor sin ruter for mobilt hjemme brebånd 6.Telenor har også sperret for bruk av annen 4g ruter 7.Telenor har også bevisst fjernet valget og sette Telenor ruteren i bro modus som vill ha vært standard og sette den i ved bruk av egen ruter ved spørsmål ved dette til Telenor svarer Telenor igjen ved og sjikanere kunden ved at de ikke ønsker deg som kunde 8.Telenor nekter og gi avslag i pris på grunn av ikke oppnåelig hastighet som er betalt for riktig nok får man ikke det normalt men i dette tilfellet er avviket så stort at det burde ha fått avslag av hastigheten på 30/30 får jeg kun 13/13 i gjennomsnitt altså under halvparten av det jeg betaler for
De kuttet nettkablene våre uten å gi beskjed til nabolaget. Så der satt vi uten nett. Ringte for å høre hva som skjedde og fikk beskjed om at det var nede for vedlikehold, men etter noen dager så ringer jeg igjen når vi fortsatt er uten nett. De har tatt ned koax fordi det skal fases ut. Fair nok om man gir beskjed eller tilbyr et alternativ. I tillegg presterer de å FAKTURERE MEG for tiden jeg var uten nett og ikke minst sende kravene til inkasso. Forbanna møkkaselskap.
Flyttet til borettslag med avtale med telenor. Kontaktet kundeservice og har ikke fått modem på flere uker. Kontaktet kundeservice minst 3 ganger. Sier de skal fikse, men ingenting skjer. Ingen positive ting å nevne foreløpig. Internett gjennom kabel-tv. Blitt oppringt av montør, men ser ikke behovet for montør. Montøren har heller ikke modemet. Fikk pakke, men med ruter uten modem.
Etter mye varierende hastighet på fiberlinjen (betalte for 300Mbit, men fikk fra 5Mbit til 250Mbit) ble jeg lei og oppgraderte til 500Mbit. Nå får jeg mellom 60-300Mbit. Kundeservice sier at det ikke er noe galt med linjen, så feilen må ligge hos meg. Kjøpte derfor en ny ruter av Telenor. Kobler fra alt utstyr og har nå kun en 2 meters cat6 kabel fra deres ruter til pc. Samme resultat. Allikevel får jeg beskjed om at det ikke er noe feil på linjen. Har kontaktet Bergen Fiber, men de har ingen linje i vår gate. Prisgitt et firma som gir blaffen i kundene. Står nå på interesseliste til Bergen Fiber, og tar dette opp på neste veimøte i håp om at vi blir flere.
Ga melding om bytte av leverandør (til fiber), med sju ukers oppsigelsestid. Telenor kuttet nettet dagen etter (!) og har ikke vist evne til å få slått det på igjen, tross løfter om "hastesak". Jobben min er avhengig av nett. Katastrofal kundebehandling.