Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
trådløst bredbånd er foreløpig uten problem, men det har passert mer enn en måned siden bestilling, og ingen montør har kommet for å installere antennen ennå! det gjøres null og niks, ingen forsøk på kommunikasjon fra deres side for å avtale tid for installasjonen, bare jeg som purrer hele tiden, men dette blir ikke fulgt opp! antennen er utendørs, men det må fortsatt ligge inne, det er kanskje bare flaks at bredbåndet fungerer greit. Hvilken som helst tekonologi hjelper ikke et firma som ikke er kundeorientert. Unngå Telenor!
Nettet er ubrukelig til video , spil og detter ofte ut . 250 til 1300 ping "lykke til"
Har vel aldri opplevd å ha mere enn 50 mbs men betaler for 300 mbs. Må stadig vekk ringe kundeservice å da fikser de det "liksom" å da har jeg raskt internett i noen dager før det er tilbake på samme lave hastighet. Detta er kjeltringer med stor K, så nå begynner jeg å bli drittlei å vurderer sterkt å finne en annen utbyder!
Må aldri stole på Telenor ! Ble oppringt av TELENOR SELGER SOMMEREN 2019 hvor han kunne tilby meg Telenor Bedrift til 1590,- pr mnd til mitt privathus. Jeg sendte ett ok på SMS og gledet meg til en fantastisk fibernett linje. ( privat fiber var ikke tilgjengelig ) Denne linjen ble til slutt lagt inn i mitt hus i november ? flere mnd etter avtalt. Montør sjekket at alt fungerte som det skulle og godkjente nettet. Vi opplevde den nye linjen som svært ustabil og mye dårligere enn vår gamle ADSL linje. Når barna kom hjem til Jul kunne de ikke bruke playstation selv om de plugget direkte inn i boksen. Vi kommer så vidt inn på Nett Tv mm Har prøvd å få hjelp av Telenor men dette er helt håpløst. Dette er rett å slett ett ran på nesten 20.000,- pr år i 3 ÅR !!! Samtidig som vi fikk bedriftslinjen åpnet de for PRIVAT fiber. Entreprenøren la til og med kabelen inn i huset ? MEN tror du det er mulig å bytte til Privat abb. NEI disse prater IKKE sammen og gir helt F*** i oss som faktisk er så dumme å ha inngått avtale med dette selskapet !!
Stupid service! Both the internet and the technical support. Today, the internet was down, I spoke to the technical support who was reckless and rude! he told me that this is how it is and I just have to wait and there is no time frame to solve the problem. It seems that he can chose to not send the survey message, because he knew he behaved rude and disrespectful!
Tok 15 samtaler før bredbånd og tv kunne bli installert i nytt hus. Ble lovet en pris og har nå brukt et år uten resultater på å få endret prisen det det som ble lovet. Den ene etter den andre lover å rydde opp, men ingenting skjer, det aller fleste på kunderservice virker ikke å være oppegående nok til engang å forstå problemet. Håpløst!
Har desverre vært kunde hos dem i 15 år, rett og slett fordi de har monopol på trådnettet (bygget ut for skattepenger da de var statlig, men fikk full kontroll over det etter de ble privatisert) For noen dager siden kuttet de vist kobbernettet som en del av en utfasing uten å melde fra. Og så sier de at siden jeg er en kunde vil de gi meg wifi ruter til 2500kr, lavere hastighet til noe dyrere penger. Men fri nedlastingsgrense året ut(!) Hvem som helst annen som tilbyr fibernett så hadde jeg tatt dem få flekken og blokkert alt tilhørende Telenor, fra tlf til eposter. Dette er mafiavirksomhet.