Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter et fælt uvær så døde modemet pga lynnedslag. Ringte kundesupport for å få nytt modem, da det er kritisk for jobb i hjemmekontor. En uke senere har ikke modemet dukket opp, og etter å ha ringt kundeservice finner vi ut at det aldri ble sendt. Saksbehandlerne kan eller vil ikke gjøre noe for å hjelpe.
Blir logga av hele tiden og sier jeg skal restarte ruteren som jeg har gjort 100ganger før jeg tok det opp med dem På tlf og på tlf er de arrogante Jævler som bare prater piss. Tillegg til jeg oppgraderte jeg hastigheten for par hundre ekstra så får for dyrere pris å viser seg at den klikker oftere rart det selskapet går rundt og tjener penger 5g in ny ass. Anbefales ikke
verste internett jeg har hatt i mitt liv, hastigheten er grei men pakketap er helt forferdelig. det hjelper ikke å ringe dem, de lyver alltid til kunden. anbfaler aldri
Dårlig system da de ikke har logg over sine kunder. Det som sitter på kundeservice er studenter som har null erfaring og trening til og praktisere kundeservice. Blir satt videre da de er ukvalifiserte ansatte til og svare på henvendelser. De over fakturer, og sender etableringskostnad flere ganger etter det er betalt. De sier opp avtalen din og selger deg inn på en dyrere da de forklarer at din nåværende avtale ikke gjelder. Dette er da ikke greit når de har monopol i Trondheim.. Hvordan er det mulig?! Ikke fornøyd. Håper konkurransetilsynet strammer opp så det er mer konkurranse på markedet, Ikke bare en aktør som kan holde på sånn med pris regulering.
Det er en vederstyggelighet at innbyggere i Norge må leve under et monopoltyrrani når det kommer til internettilgang. Dette burde være en allment tilgjengelig tjeneste på linje med strøm og vann. ALT VI GJØR krever internett idag. Da er det bare rett og rimelig at dette går over kommunale avgifter og at vi slutter å subsidiere sinnssyke lederlønninger og investeringer i Pakistan. Telenor står vel for TELEFONI NORGE? og i Norge skal man yte etter evne og få etter behov. Måtehold folkens! Jeg opplever store avbrudd i min internettilgang og hastigheter langt unna det jeg betaler for. Som enebolig må jeg også ut med 1050,- per mnd for TV og internett, med standard kanalpakke. Jeg har ingen reelle alternativ unntatt mobilt bredbånd, som ikke er i nærheten av det et vanlig bredbånd skal levere. Når jeg klager på dårlig tilgang blir jeg møtt med "Alltid på nett" garanti og halv måneds kostnad på Internett som en kompensasjon. Det var jo ikke spesielt storsinnet syns jeg. Føler meg bondefanget uten reell mulighet til å skifte til en annen leverandør for å oppnå bedre tjeneste! Og dette er fra en sentral adresse i Trondheim. Lykke til på landsbygda.
Vi i nabolaget bestillte fiber januar 2020, ble lovet levering i slutten av andre kvartal 2020. 1,5 måned etter avtalt levering får vi brev om at det er blir utsatt til sommeren 2021. Elendig!! Til alle som skal inngå en kontrakt med Telenor ang fiber vær kritisk!!
Lureri, nekter å vedlikeholde kobberlinja, trenerer og lyver...